نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تماشا کنید: اولین نمایش گیم پلی بازی Hitman

نسخه جدید سری بازي های Hitman که یک بازسازی مجدد محسوب می‌شود، در نمایشگاه E3 2015 با یک تریلر سینمایی معرفی شد. اخیرا اولین ویدیو از گیم‌پلی این بازی لو رفته که درادامه شما را دعوت به تماشای آن می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

این ویدیو توسط کمپانی اسکوئر اِنیکس منتشر نشده، برای همین این کمپانی به محض انتشار غیر رسمی گیم‌پلی Hitman اقدام به پاک کردن آن در شبکه یوتیوب کرد. با این حال ما زودتر از این اقدام موفق به دریافت این ویدیو شدیم که درادامه می‌توانید آن را مشاهده و دانلود کنید.

در این ویدیو می‌توانید مامور ۴۷ را در یکی از ماموریت‌های سخت خود که باید دو هدف را به قتل برساند را مشاهده خواهید کرد. همچنین به لطف این ویدیو لو رفته، می‌توانید نگاهی هم به برخی از ابزارهای دوست‌داشتنی این شخصیت مانند آچار، سیم و کُلت محبوبش بیندازید.

به خاطر داشته باشید که این ویدیو به صورت غیر رسمی بوده و کیفیت کامل بازی را نشان نمی‌دهد، بنابراین به احتمال بسیار زیاد در زمان انتشار اولین ویدیو رسمی توسط سازندگان کیفیت بصری بازی بیشتر از چیزی که درادامه مشاهده خواهید کرد خواهد بود:

دانلود ویدیو

بازی Hitman قرار است اواخر سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. البته باید بدانید در این زمان تمام محتویات بازی عرضه نخواهد شد و تا پایان سال ۲۰۱۶ شاهد کامل شدن این بازی خواهیم بود. براساس صحبت‌های سازندگان به این روش انتشار نه می‌توان لقب دسترسی زودتر (Early Access) و اپیزودیک را اعطا کرد.

نظر شما در رابطه با اولین روند گیم‌پلی بازی Hitman چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده