نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

الهام گیری از بازی Uncharted 3 برای ساخت صحنه تعقیب و گریز فیلم Mission Impossible 5

فیلم موردانتظار Mission Impossible 5: Rogue Nation، دارای صحنه تعقیب و گریزی خواهد بود که برای تولید آن از بازی Uncharted 3: Drake's Deception استودیو ناتی داگ الهام گرفته شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اگر به خاطر داشته باشید، بازی Uncharted 3: Drake's Deception دارای صحنه‌ای سینمایی است که در آن نیتن دریک به تعقیب و گریز یک هواپیما می‌پردازد و درانتها برای وارد شدن به این هواپیما، به سختی از آن بالا می‌رود.

ظاهرا کریستوفر مَک‌کواری، کارگردان فیلم Mission Impossible 5: Rogue Nation و یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های هالیوود، به این صحنه علاقه خاصی دارد و برای ساخت فیلم خود، از آن الهام گرفته است.

مک‌کواری همچنین در توئیتر خود به ستایش جاستین ریچموند، کارگردان بازی آنچارتد ۳ که سال گذشته به استودیو ریوت گیمز پیوست پرداخته است. ریچموند هم در پاسخ به کارگردان فیلم ماموریت غیرممکن ۵ گفته است از این کار وی بسیار هیجان‌زده است.

درادامه می‌توانید دو صحنه مربوط که یکی از آن‌ها متعلق به بازی Uncharted 3: Drake's Deception و دیگری برای فیلم Mission Impossible 5: Rogue Nation است را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو مرحله تعقیب و گریز هواپیمای بازی آنچارتد ۳

دانلود ویدیو صحنه تعقیب و گریز هواپیمای فیلم ماموریت غیرممکن ۵

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده