نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۵

رایان رینولدز از جایگاه ددپول در دنیای X-Men می‌گوید

طرفداران مارول این روزها چشم‌انتظار فیلم ددپول هستند، قهرمانی که شبیه هیچ‌کدام از قهرمان‌های معمول نیست و رفتار کاملاً مخصوص به خودش را دارد. حال چه می‌شود اگر این شخصیت شوخ را در کنار قهرمان‌های «مردان ایکس‌» ببینیم؟ رایان رینولدز به این احتمالات پاسخ می‌دهد.

یکی از سوال‌هایی که خبرنگاران در طول مراسم کامیک‌کان امسال از رینولدز می‌پرسیدند، در مورد چگونگی ملحق شدن ددپول به دنیای مردان ایکس است که سال‌ها است کمپانی فیلمسازی فاکس در حال ساخت فیلم‌هایی بر اساس این شخصیت‌ها است.

در کمیک‌ «نیروی ایکس» مارول، ددپول نقشی کلیدی دارد و شایعات هم خبر از ساخت فیملی بر اساس این کمیک می‌دهند. بنابراین حضور ددپول در فیلم این کمیک، بسیار محتمل به نظر می‌رسد. رینولدز اینگونه پاسخ می‌دهد:

من دوست دارم او را در نیروی ایکس ببینم. به نظر من شما باید خیلی مراقب باشید که چگونه از او در هر دنیایی مربوط به مردان ایکس استفاده می‌کنید. چرا که قرار است شما با شخصیتی سر و کله بزنید که ماوراطبیعه است، دیوار چهارم را می‌شکند [به این معنی که با دوربین/مخاطب صحبت می‌کند] و کاملاً خودش را می‌شناسد. باید چگونگی قرارگیری او در آن دنیا را کاملاً بسنجید. نقش او در آن دنیا مهم البته و پیچیده است. شما احتمالاً می‌توانید راهی برای حضور او پیدا کنید اما باید در موردش بسیار مراقب باشید.

وقتی از رینولدز در مورد ارتباط ددپول با «سلاح ایکس» پرسیده شد، او کمی در جواب خود تأمل کرد چرا که احتمال دارد اشاره‌ای به این موضوع در فیلم خود ددپول ببینیم. سلاح ایکس نام برنامه‌ای است که شخصیت وولورین از طریق آن به وجود آمده است.

آن دو قطعاً رابطه‌ای با هم دارند. ما در مورد موضوعات مختلفی صحبت‌های کوتاهی [در پنل فیلم ددپول] داشتیم اما در حال حاضر نمی‌توانم چیزی در این مورد بگویم.

فیلم ددپول در تاریخ ۲۳ بهمن امسال بر روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده