نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

نینتندو مسابقات ساخت مراحل بازی Super Mario را در فیسبوک برگزار می‌کند

نینتندو در حال همکاری با فیسبوک است تا برای تبلیغ بازی جدید خود، مسابقه‌ای بین کارمندان این شبکه‌ی اجتماعی برگزار کند. مهندسان فیسبوک باید در بازی Super Mario Maker، مراحل مختلفی برای ماریو طراحی کنند.

حساب کاربری توییتر شعبه‌ی آمریکایی نینتندو این خبر را اعلام کرد. به گفته‌ی آن‌ها، این همکاری شامل مسابقه‌ی خاصی می‌شود که در مقر فیسبوک برگزار خواهد شد. مانند مسابقات برنامه‌نویسی که تیم‌های چندنفره باید در زمانی کوتاه برنامه‌ای مشخص را توسعه دهند، نینتندو هم قصد دارد به همین سبک و به منظور تبلیغ بازی Super Mario Maker، مسابقه‌ای برای ساخت مراحل به وسیله‌ی این بازی ترتیب دهد.

گروهی از داوران از فیسبوک و نینتندو بهترین مرحله‌ی ساخته شده را مشخص می‌کنند که در نهایت به صورت رایگان، هنگام عرضه‌ی بازی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

Super Mario Maker در تاریخ ۱۱ سپتامبر (بیستم شهریور) برای Wii U عرضه خواهد شد. این بازی به گیمرها این امکان را می‌دهد که بر اساس بازی‌های Super Mario Bros 3 ،Super Mario Bros ،Super Mario World یا New Super Mario Bros مراحل دلخواه خود را بسازند و در آن‌ها بازی کنند. این مراحل را می‌توان به صورت آنلاین با دیگر کاربران به اشتراک گذاشت.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده