نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۸

مارتین فریمن از شخصیت خود در فیلم Captain America: Civil War می‌گوید

گزارشات بسیار زیادی در باره‌ شخصیت‌های جدیدی مانند پلنگ سیاه و ژنرال راس که در فیلم جدید کاپیتان آمریکا حضور خواهند داشت تا بi حال منتشر شده.حال مارتین فریمن ستاره سریال شرلوک در مصاحبه‌ای از نقش خود در این فیلم حرف می‌زند. با زومجی همراه باشید.

فریمن در مصاحبه‌ایی که اخیرا انجام داده درباره نقش خودش در فیلم جدید کاپیتان آمریکا می‌گوید:

او برای دولت آمریکا کار می‌کند. همچنین وی با ابر قهرمان‌ها و سازمان‌های دیگری که تلاش دارند قدرت‌های ابرقهرمان‌ها را تحت کنترل بگیرند نیز کار می‌کند. پس شما با اطمینان کامل نمی‌توانید بگویید که او در کدام طرف داستان قرار دارد. به نظر می‌رسد که وی مانند یک جاسوس دو جانبه عمل می‌کند و سعی‌ می‌کند با هر دو طرف در ارتباط باشد. او دقیقا همان شخصیتی است که من دوست دارم نقشش را بازی کنم. یک شخصیت مبهم. شما نمی‌دانید که آدم خوبی‌ است یا بد. من شخصیت‌هایی که سیاه مطلق یا سفید مطلق هستند را دوست ندارم. بازی کردن شخصیت‌های خاکستری مثل شخصیت من در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌ خیلی‌ لذت‌بخش‌تر از بازی کردن در نقش یک کاراکتر صرفا خوب یا صرفا بد است.

فیلم که برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده است توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی می‌شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فریلی بوده است. در این فیلم ما شاهد بازگشت کریس اوانز در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا خواهیم بود که در این داستان رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/مرد آهنی، اسکارلت جوهانسن در نقش ناتاشا رومانف/بلک ویدو، آنتونی مک‌کی در نقش سام ویلسن/فالکن، پل بتانی در نقش ویژن، جرمی رنر در نقش کلینت بارتن/هاوک ای، دون چیدل در نقش جیم رودز/وار ماشین و الیزابت اُلسن در نقش وندا مکسیموف/اسکارلت ویچ وی را همراهی می‌کنند.

همچنین سباستین استن در نقش باکی بارنز/سرباز زمستان به همراه چدویک بوزمن در نقش تی چالا/پلنگ سیاه، امیلی ون‌کمپ در نقش شارون کارتر/مامور ۱۳، دانیل برول در نقش بارون هلموت زیمو، فرانک گریلو در نقش براک روملو/کراس بونز، ویلیام هرت در نقش ژنرال تادیوس "آذرخش" راس و پل راد در نقش اسکات لانگ/مرد مورچه‌ایی در فیلم حضور خواهند داشت. همچنین اسپایدرمن جدید مارول یعنی تام هلند هم در این فیلم حضور خواهد داشت.

داستان فیلم از جایی‌ آغاز می‌شود که انتقام‌جویان: عصر آلترون به اتمام رسیده بود. استیو راجرز رهبری گروه انتقام‌جویان را بر عهده دارد و به تلاش‌های خود برای حفاظت از انسان‌ها ادامه می‌دهد. پس از اتفاقات رخ داده در فیلم عصر آلترون، انتقام‌جویان با فشارهای سیاسی بسیاری روبرو می‌شوند. آنها باید ضمن پشت سر گذاشتن این فشارها، دنیا را از شر دشمن جدید نیز نجات دهند.

منبع: Comingsoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده