// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

بازی Mortal Kombat X در صدر پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۵ قرار گرفته است

با پشت سر گذاشتن نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۵ به مرور گزارشات مالی و میزان فروش شرکت‌ها منتشر می‌شود. اکنون طبق گزارشات گروه ان‌پی‌دی بازی Mortal Kombat X به بیشترین فروش در میان سایر بازی‌های ویدیویی دست یافته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

به گزارش وب‌سایت فورچِن، با پایان نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۵ لیست ده بازی ویدیویی برتر در زمینه‌ی فروش مشخص شده‌اند. این ده بازی به شرح زیر هستند:

  1. Mortal Kombat X
  2. Grand Theft Auto V
  3. Battlefield Hardline
  4. Call of Duty: Advanced Warfare
  5. Minecraft
  6. Batman: Arkham Knight
  7. Dying Light
  8. NBA 2K15
  9. The Witcher 3: Wild Hunt
  10. Super Smash Bros

باید توجه داشت که اول از همه لیست منتشر شده شامل پلتفرم خاصی نبوده و در نتیجه نام بازی‌ها براساس میزان فروش آنها برروی تمامی پلتفرم‌ها رده‌بندی شده است. ثانیا این لیست مربوط به پرفروش ترین بازی‌ها بوده و تنها مربوط به بهترین فروش در سال ۲۰۱۵ برای نسخه‌‌های تازه عرضه شده، نیست. دلیل قرار گرفتن بازی‌هایی مانند GTA V ،Call of Duty و Smash Bros که قبل از سال ۲۰۱۵ عرضه‌ شده‌اند نیز همین است. لیست آماده شده براساس گزارش گروه ان‌پی‌دی جمع‌آوری شده‌ است.

یکی از بزرگترین شگفتی‌های لیست، قرار گیری  Mortal Kombat X، بازی مبارزه‌ای استودیوی ندررلم در صدر جدول است. این بازی موفق به کسب رکورد بهترین فروش در بین سایر بازی‌های سری مورتال کامبت در طول ۲۵ سال گذشته شد. دیدن نام دو بازی Dying Light و The Witcher 3 در این لیست نیز نشان از عملکرد موفق این دو بازی دارد. به غیر از بازی‌های ذکر شده قرار گرفتن سایر بازی‌ها مانند Minecraft و  GTA V در این لیست مورد انتظار بودند. شما می‌توانید در سایت زومجی، بررسی اختصاصی بازی‌های فوق و بیشتر از آن را مطالعه کنید.

اکنون نیمه‌ی ۲۰۱۵ را پشت سر گذاشته‌ایم. از نظر شما کدام یک از بازی‌های فوق لایق عنوان بهترین بازی سال هستند؟

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده