نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

ماد جدید بازی Fallout: New Vegas، زمستان اتمی را به دنیای این بازی می آورد

کاربران بازی Fallout: New Vegas، تا امروز به آب و هوای خشک و آفتابی این بازی عادت کردند. اما با ماد جدید این بازی، کاربران نسخه رایانه‌های شخصی Fallout: New Vegas می‌توانند دنیای تخریب شده با بمب‌های اتمی را در فصل زمستان کاوش کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یک تیم ۵۰ نفری از بازیکنان Fallout: New Vegas، درحال ساخت یک ماد بزرگ برای این بازی با نام Fallout: The Frontier هستند. براساس اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت این افراد، آب و هوا نقش بسیار بزرگی را در این ماد دارد.

بازیکنان باید برای مقابله با خطرات پیش‌رو آماده باشند، چراکه به لطف آب و هوای داینامیک، امکان طوفانی شدن یک هوای آفتابی درطول چند ثانیه وجود دارد.

برخلاف تیم کوچکی که روند تولید این پروژه را بر عهده دارند، The Frontier پروژه بسیار بزرگی محسوب می‌شود. وسعت این ماد مانند سرزمین موجاو است و اتفاقات آن در ایالت پورتلند اتفاق می‌افتد.

در توضیحات اولیه محتویات این ماد گفته شده:

ممکن است شخصیت هاوس شهر وِگاس را از نابودی نجات داده باشد، اما منطقه Frontier زیاد خوش‌شانس نبوده است. شهری که زمانی درخشان بود، این روزها سایه آن را فرا گرفته است. فِرانتیِر به مرور به شهری یخ‌زده تبدیل شد و براساس شایعات منتشرشده، تنها افراد کمی توانسته‌اند از مناطق یخ‌زده آن نجات پیدا کنند.

باوجود دو حزب اِن‌سی‌آر و لِجیون، پایان دادن جنگ برای تصرف این منطقه هر دو گروه را کنجکاو کرده است. این دو گروه درحال تلاش برای کنترل فرانتیر هستند.

Fallout New Vegas

 

متاسفانه مانند اکثر پروژه‌های مادسازی دیگر، Fallout: The Frontier هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. اما همان‌طور که حتما می‌دانید، در زمان انتشار، تنها دراختیار کاربران نسخه رایانه‌های شخصی این بازی قرار خواهد گرفت.

نظر شما در رابطه با تجربه بازی Fallout: New Vegas در زمستان برفی و اتمی چیست؟

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده