نویسنده: حمید مالکی
// چهار شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

معرفی بازی موبایل Zombie Diary 2: نبرد انسان و زامبی ها

Zombie Diary 2 یکی دیگر از بازی‌های سبک زامبی است که در میان همتایان خود یکی از چشم نواز ترین گرافیک‌ها را دارد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. با زومجی همراه باشید.

همانطور که گفته شد کشتار زامبی‌ها یکی از هیجان انگیز ترین و البته محبوب ترین ژانر‌های بازی در دنیای موبایل هستند که می‌توانند ساعت‌ها کاربر را سرگرم کنند. بازی Zombie Diary 2: Evolution نیز بار دیگر به جنگ بین انسان‌ها و زامبی‌ها خواهد پرداخت که دارا بودن گرافیکی چشم نواز و نکات طنز آمیز در بازی، باعث عدم یکنواخت شدن بازی در عین تکراری بودن داستان آن شده است. در این بازی با کشتن هر زامبی مقداری پول و امتیاز دریافت خواهید کرد و بعد از جمع آوری این امتیازات قادر خواهید بود تا تفنگ‌های بسیار پیشرفته و قدرتمندی که در بخش فروشگاه بازی قرار دارند خریداری کنید. علاوه بر تفنگ‌های مختلف، روبات‌های عظیم الجثه ای نیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت که می‌توانید به کمک آن‌ها، تعداد زیادی زامبی را در یک چشم به هم زدن نابود کنید.

Zombie-Diary-2Evolution12

همانطور که در تصاویر بازی نیز مشاهده می کنید از این پس لوگوی درجه سنی بازی ها نیز روی عکس ها ثبت خواهد شد تا والدین با آگاهی از سبک و سنین مناسب برای هر بازی، به طور آسان تری درباره ی اجازه دادن یا ندادن تجربه ی یک بازی به کودکان خود، تصمیم بگیرند. وجود بیش از ۳۰ اسلحه‌ی حرفه ای، امکان ارتقای اسلحه‌ها و روبات‌های خریداری شده، وجود ۱۱ لوکیشن مختلف با تعداد بی‌شماری زامبی و تنوع بسیار بالای زامبی‌ها از مواردی هستند که Zombie Diary 2: Evolution را به یک بازی دوست داشتنی تبدیل کرده‌اند. برای دریافت این بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود از بازار | دانلود از گوگل پلی

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده