نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰

اولین اطلاعات از حالت New Game Plus بازی The Witcher 3: Wild Hunt

پس از معرفی حالت New Game Plus به عنوان آخرین بسته الحاقی رایگان بازی The Witcher 3: Wild Hunt، استودیو سی‌دی پراجکت رد امروز اطلاعاتی را در رابطه با خصوصیات این بخش منتشر کرد که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

در پاسخ به سیل عظیمی از سوالات طرفداران، مارسین موموت، رئیس بخش ارتباطات سی‌دی پراجکت رد تایید کرد در حالت New Game Plus دشمنان قوی‌تر از گذشته خواهند شد و تمام آیتم‌های کسب شده توسط بازیکنان هم به این بخش قابل انتقال هستند.

درادامه با یکدیگر نگاهی به اطلاعات منتشرشده در رابطه با حالت New Game Plus بازی ویچر ۳ می‌اندازیم:

  • دشمنان قوی‌تر از گذشته خواهند شد.
  • تمام آیتم‌ها از قبیل کتاب، نامه، کارت‌های گوئنت، دستاوردها، دستورالعمل‌های محلول‌سازی و آیتم‌هایی که از ماموریت‌ها بدست آوردید به حالت New Game Plus قابل انتقال هستند. اگر در زمان به پایان رساندن بازی به سطح ۳۰ نرسیده باشید، در زمان شروع حالت New Game Plus به این سطح ارتقا خواهید یافت.
  • در زمان شروع New Game Plus، می‌توانید درجه سختی دلخواه خود را انتخاب کنید.
  • در زمان تجربه بازی با حالت New Game Plus می‌توانید تروفی/اچیومنت «Death Match» که مربوط به آخرین درجه سختی است را دریافت کنید.
  • زمانی که با این حالت بازی را مجددا آغاز کنید و سطح شخصیت شما بالاتر از سطح ۳۰ باشد، سطح شخصیت شما به همان اندازه‌ای که بازی را به اتمام رساندید خواهد بود.
  • در زمان شروع بازی، به شما محلولی داده خواهد شد که با استفاده از آن می‌توانید تمام توانایی‌های خود را مجددا انتخاب کنید.

حالت New Game Plus که آخرین بسته الحاقی رایگان بازی The Witcher 3: Wild Hunt است، طبق روال همیشگی این هفته منتشر نخواهد شد، چراکه سی‌دی پراجکت رد به زمان بیشتری برای کار روی این بسته نیاز دارد.

پس از به پایان رسیدن کار این ۱۶ بسته الحاقی رایگان، پاییز امسال می‌توانید منتظر اولین بسته الحاقی پولی این بازی با نام Hearts of Stone باشید. بنابر اطلاعات منتشرشده، این بسته ۱۰ ساعت محتویات جدید را به کاربران ارائه خواهد داد.

از طرفی دیگر، اوایل سال ۲۰۱۶ دومین بسته الحاقی پولی  بازی ویچر ۳ با نام Blood & Wine منتشر خواهد شد و ۲۰ ساعت محتویات جدید را به کاربران ارائه خواهد داد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده