نویسنده: Zoomg Team
// چهار شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

الکترونیک آرتز دعوتنامه هایی برای نسخه آزمایشی FIFA 16 به صورت محدود ارسال کرد

کمپانی الکترونیک‌ آرتز امروز دعوت‌نامه‌هایی به افراد منتخب برای تست نسخه آزمایشی بازی FIFA 16 ارسال کرده است.  اگر شما جزو آن ها باشید، باید تا الان ایمیل مربوطه را دریافت کرده باشید.  برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه شوید.

دیروز EA Sports اعلام کرد که دعوت نامه‎های نسخه‌ی آزمایشی محدود‌ بازی FIFA برای برخی از کاربران کنسول‎های ایکس‎باکس وان و پلی‎استیشن 4 ارسال شده اند. نسخه‎ای که قرار است در تاریخ ۲۲ مرداد سال جاری، در دسترس افراد قرار گیرد.

اصولا در نسخه‌ی آزمایشی محدود‌ بازی‎ها، انتظار نداریم که تمامی جلوه‎های بازی، اعم از جلوه‎های گرافیکی، صداگذاری و بیشتر به چشم بخورند؛ در اصل، هدف این است که این افراد، به نمایندگی از گیمرهای سراسر جهان، به تجربه‎ی این بازی بپردازند و شاهد تغییرات این نسخه از بازی باشند. دعوت‌نامه‌های نسخه‌ی آزمایشی محدود‌ بازی، «به‎صورت تصادفی» برای افراد ارسال شده اند؛ با این حساب اگر شما خوش شانس بوده باشید، با ید تا الان، ایمیل مربوطه را دریافت کرده باشید.

ption id="attachment_49886" align="aligncenter" width="597"]پس از دریافت این ایمیل، بر روی Register Now کلیک کنید تا به صفحه‎ی مربوطه منتقل شوید. پس از دریافت این ایمیل، بر روی Register Now کلیک کنید تا به صفحه‎ی مربوطه منتقل شوید.

همانطور که اشاره شد، این ایمیل‎ها به صورت تصادفی برای کاربران کنسول‎های ایکس‎باکس وان و پلی‎استیشن 4 ارسال شده اند؛ اما آن‎طور که به‎نظر می‎رسد، برخی از کاربران کنسول‎های نسل هفتمی نیز، چنین ایمیل‎هایی را دریافت کرده‎اند.

نکته‎ی قابل توجه در این‎مورد این است که، افراد به‎صورت تصادفی به بخش‎های Pro Clubs ،Career Mode و FIFA 16 Ultimate Team دعوت شده‎اند ؛یعنی ممکن است یک نفر تنها بتواند به بخش Career Mode دسترسی داشته باشد و شخص دیگری تنها به بخش Pro Clubs دسترسی داشته باشد.

مدتی پیش بود که الکترونیک آرتز با تیم رئال‎مادرید، قراردادی را برای بازی FIFA 16 امضا کرد؛ قراردادی که به گفته‎ی جیمی مک‌کینلی، نائب رئیس بازاریابی الکترونیک آرتز، قرار است به طراحی هرچه دقیق‎ترِ بازیکنان تیم رئال کمک کند.

بازی FIFA 16 قرار‎است روز ۳۱ شهریور سال جاری برای رایانه‎های شخصی، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و دستگاه‎های مبتنی بر سیستم‎عامل‎های iOS و اندروید عرضه شود.

نظر شما در این‎مورد چیست؟ آیا شما هم برای تست نسخه آزمایشی FIFA 16 انتخاب شده‌اید؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده