نویسنده: Zoomg Team
// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰

تکنولوژی «اسکن سه بعدی سر» در بازی PES 2016 عالی به ‎نظر می ‎رسد

بعد از این‎که بازی PES 2016 معرفی شد، همگی شاهد سیل اطلاعاتی از این بازی تاکنون بوده‎ایم. حال، کونامی تصویری را به اشتراک گذاشته‎است که نشان‎ می‎دهد تکنولوژی جدیدی در این نسخه به کار گرفته شده است. با زومجی همراه شوید.

بر طبق سنت سالیانه، امسال هم باید شاهد نبرد بین نمایندگان EA و کونامی باشیم. تاکنون از بسیاری از ویژگی‎های دو بازی PES 2016 و FIFA 2016 پرده‎برداری‎شده‎است؛ اما آن‎طور که معلوم است، کونامی امسال می‎خواهد با پیاده‎سازی تکنولوژی‎های جدیدی در بازی، بار دیگر قدرت خود را به‎ رخ حریف بکشد.

در این‎راستا، چند ساعت پیش کمپانی کونامی، تصویر جدیدی را از بازی Pro Evolution Soccer 2016 بر روی انجمن نئوگف منتشر کرد که تکنولوژی «اسکن سه بعدی سر» این بازی را نشان می‎دهد.

این تصویر، ستاره‎ی برزیلی تیم بارسلونا، یعنی نیمار داسیلوا را از زوایای مختلف نشان می‎دهد. تصویری که در آن، به لطف تکنولوژی «اسکن سه بعدی سر»، جزئیات خودنمایی می‎کنند.

در ادامه می‎توانید این تصویر را مشاهده کنید:

ption id="attachment_50114" align="alignnone" width="820"]فقط به جزئیات چهره‎ی نیمار دقت کنید. تکنولوژی 3D Head Scan چه‎کارها که نمی‎کند! فقط به جزئیات چهره‎ی نیمار دقت کنید. تکنولوژی 3D Head Scan چه‎کارها که نمی‎کند!

نظرات خودرا در این‎مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع:‌DSOG