نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

بازی تخته ای جدیدی برای سری بازی های The Witcher معرفی شد

اگر باوجود ۲۰۰ ساعت گیم‌پلی بازی The Witcher 3، شانزده بسته الحاقی رایگان و حالت جدید New Game Plus هنوز خواستار محتویات جدید از دنیای این سری هستید، استودیو سی‌دی پراجکت رد اخیرا از یک بازی تخته‌ای جدید در دنیای این سری رونمایی کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

این بازی تخته‌ای که در سبک نقش‌آفرینی است و بازیکنان در آن می‌توانند شخصیت، حرکات و دنیای خود را بسازند، توسط سی‌دی پراجکت رد و استودیو تالسوریَن گیمز تولید شده است.

طرفداران رمان‌های اَندره ساپکووسکی و بازی‌های سی‌دی پراجکت رد در این بازی تخته‌ای با شخصیت‌ها، مناطق و خصوصیات دیگر محبوب دنیای این سری ملاقات مجدد خواهند کرد.

مارسین موموت، مدیر ارتباطات سی‌دی پراجکت رد در رابطه با این بازی می‌گوید:

بازی تخته‌ای The Witcher که در سبک نقش‌آفرینی است، شامل جادو، مراسم مذهبی، نفرین، آیتم‌ها و زره‌های محبوب سری The Witcher و موجودات دیگر است.

سیستم بازی دارای ابزاری است که با آن می‌توانید دنیا و ماجراجویی‌های خود را خلق کنید. با سیستم ساخت و ساز بازی می‌توانید از یک شکارچی هیولا به فرماندار اصلی کنترل قراردادها برای کشتن هیولاها تبدیل شوید.

مکانیک اصلی این بازی براساس سیستم «Fuzion» بنا شده است. سیستم Fuzion توسط آر. تالسوریان، خالق بازی تخته‌ای Cyberpunk 2020 خلق شده است. این همکاری برای استفاده از این سیستم نتیجه خلق بازی Cyberpunk 2077 توسط سی‌دی پراجکت رد و بازی تخته‌ای آن توسط تالسوریان بوجود آمده است.

سری Cyberpunk در دهه ۸۰ خلق شد و از آن زمان هنوز یک بازی رایانه‌ای بزرگ برای آن منتشر نشده است. اما این سری با حضور استودیو بزرگی مانند سی‌دی پراجکت رد و بازی Cyberpunk 2077، قرار است اولین بازی رسمی دنیای خود را تجربه و تا سال‌ها بر سر زبان‌ها بیفتد.

سی‌دی پراجکت رد پس از انتشار بازی The Witcher 3: Wild Hunt، این روزها به سختی درحال کار روی بازی Cyberpunk 2077 است.

بازی تخته‌ای The Witcher که هنوز نام مشخصی ندارد، قرار است در سال ۲۰۱۶ به صورت دیجیتالی برای سیستم‌های عامل منتشر شود.

منبع: Digital Trends


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده