نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

صحبت های تام کروز درباره ماموریت غیر ممکن ۶ و دنباله Edge of Tomorrow

تام کروز، در هنگام تبلیغ فیلم جدید خودش، ماموریت غیر ممکن ۵، صحبت‌هایی در باره‌ قسمت ششم مجموعه فیلم‌های ماموریت غیر ممکن کرد. همچنین وی از احتمال ساخته شدن دنباله‌ای برای فیلم تحسین شده لبه فردا حرف زد. با زومجی همراه باشید.

در ماه می (اردیبهشت) سال جاری میلادی، شایعاتی مبنی بر اینکه قسمت ششم فیلم ماموریت غیر ممکن در استودیو پارامونت در حال طی‌ مراحل اولیه ساخت است منتشر شد. اما پس از حضور تام کروز در برنامه شو روزانه با جان استیوارت و بنا به استناد به حرف‌های کروز، این شایعات رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت. وی به جان استیوارت گفت که قسمت ششم این مجموعه صد درصد ساخته خواهد شد و فیلمبرداری تابستان سال آینده آغاز خواهد شد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، فاصله پخش بین قسمت‌های پنجم و ششم این مجموعه به کمترین فاصله بین دو قسمت مجموعه ماموریت غیر ممکن تبدیل خواهد شد. بین هر دو فیلم از این مجموعه، حداقل فاصله زمانی‌ ۴ ساله‌ای بوده است.

همچنین، به نظر می‌رسد که ساخته شدن دنباله‌ای بر فیلم تحسین شده «لبه فردا» که در سال ۲۰۱۴ اکران شد خیلی‌ دور از ذهن نباشد. در هنگام اکران روز اول قسمت پنجم ماموریت غیر ممکن تام کروز روی فرش قرمز به اخبار ام‌تی‌وی گفت:

من ایده این دنباله را به کریس مک‌کواری و داگ لیمن دادم. ما یک شب با آنها بودیم و من به آنها گفتم من برای این فیلم یک ایده خوب دارم.

کروز از ارائه توضیحات بیشتر در باره‌ این ایده خودداری کرد اما از علاقه بسیار زیاد خود برای دوباره همبازی شدن با امیلی بلانت خبر داد. همچنین به نظر می‌رسد خود امیلی بلانت نیز برای ایفای نقش در قسمت دوم «لبه فردا» علاقمند است.

همچنین که هیروشی ساکورازاکا، نویسنده کتاب «تمام چیزی که لازم دارید کشتن است» که لبه فردا بر اساس این کتاب ساخته شده بود، به سختی در حال کار بر روی ادامه کتاب خود است، بنابر این کروز و تیمش نباید زیاد دنبال منبع الهام برای قسمت دوم این فیلم بگردند.

پیش از اینکه تام کروز فیلمبرداری قسمت ششم ماموریت غیر ممکن را آغاز کند، باید ابتدا کار فیلمبرداری فیلم منا که با همکاری داگ لیمن می‌سازد را به پایان برساند. همچنین وی بعد از پایان فیلمبرداری منا باید با ادوارد زویک، فیلمبرداری دنباله جک ریچر را آغاز نماید.

منبع: Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده