نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۰۰

نسخه مخصوص بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection معرفی شد

سه بازی اول سری Uncharted که به زودی در قالب یک مجموعه‌ی  بازسازی شده برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود، یک نسخه‌ی مخصوص هم خواهد داشت که فعلاً تنها برای چند کشور تأیید شده است. با جزئیات این نسخه‌ی مخصوص در ادامه آشنا شوید.

سونی امروز در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن این نسخه را معرفی کرد. این مجموعه شامل کتابی ۴۸ صفحه‌ای به نام «هنر سه‌گانه‌ی Uncharted» است که شامل گلچینی از تصاویر و طراح‌های مفهومی از هر سه‌ بازی Drake's Fortune ،Among Thieves و Drake's Deception می‌‌شود.

همچنین یک قاب فلزی (steelbook) هم در مجموعه وجود دارد و در نهایت تعدادی برچسب از لوگوی ناتی‌داگ و طرح نیتن دریک برای طرفداران وجود دارد. نسخه‌ی مخصوص Uncharted: The Nathan Drake Collection برای اروپا، استرالیا، نیوزیلند، بریتانیا و ایرلند تأیید شده و فعلاً خبری از آمریکای شمالی نیست. قیمت این نسخه هم هنوز اعلام نشده است.

مجموعه‌ی سه‌گانه‌ی نیتن دریک در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. هر سه‌بازی این مجموعه از لحاظ گرافیکی بهبود یافته‌اند و حالا در رزولوشن 1080p و بر روی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند. استودیوی بلوپوینت گیمز که وظیفه‌ی بازسازی این سه‌گانه را بر عهده دارد، وعده داده بهبودهایی را در زمینه‌ی گیم‌پلی هم در این مجموعه شاهد خواهیم بود. ,ویدیویی از گیم‌پلی نسخه‌ی دوم بازی روی پلی‌استیشن 4 نیز قبلاً منتشر شده بود که می‌تواند تغییرات و بهبودها را به خوبی نشان دهد. خریداران این مجموعه همچنین به نسخه‌ی آزمایشی بخش چندنفره‌ی Uncharted 4: A Thief's End هم دسترسی پیدا می‌کنند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده