نویسنده: Zoomg Team
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

Fallout 4 با بسته‎های الحاقی، بیش از ۴۰۰ ساعت گیم‎پلی دارد

Fallout 4 جزو یکی از بهترین نمایش‎های E3 ۲۰۱۵ بود که حتی از سوی تیم زومجی هم ستوده شد. در آستانه‎ی نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، سازندگان بازی اعلام کرده‎اند که به لطف بسته‎های الحاقی، این بازی مرز ۴۰۰ ساعت گیم‎پلی را هم رد خواهد کرد. با زومجی همراه شوید.

طبق گفته‎های جِف گاردینر، قرار است بازی Fallout 4 حسابی شما را سرگرم کند؛ چرا که او اعلام کرده است برای کسی که تمامی بسته‎های الحاقی بازی را تهیه کند، Fallout 4 بیش از ۴۰۰ ساعت سرگرمی و هیجان را به همراه دارد.

گاردینر در جدیدترین مصاحبه‎اش با OXM از ساعات لذت‎بخش تجربه‎ی بازی Fallout 4 گفت:

من چیزی درحدود ۴۰۰ ساعت، بازی Fallout 4 را انجام دادم؛ در آن مدت، چیزهایی پیدا کرده‎ام که تاکنون آن‎ها را ندیده بودم.

گاردینر در ادامه به توضیح درمورد «سیستم کرافتینگ» بازی Fallout 4 پرداخت. او با اشاره به گستردگی بازی گفت:

برای ساختمان‎های بزرگ‎تر چیزهایی وجود دارند که در همه‎حال در دسترس شما نیستند. این چیزها در میزِکاری که شما در آن منطقه استفاده می‎کنید وجود دارند ( باید آن‎ها را در آن‎جا بسازید).

جِف گاردینر در ادامه به توضیح درمورد پیچیدگی‎های مکانیک بازی پرداخت؛ او گفت که بازیکنان در Fallout 4 باید برای به راه انداختن وسایل‎ برقی، آن‎ها را به برق متصل کنند:

شما باید برای به‎کار انداختن وسایل‎ برقی، آنها را به برق وصل کنید؛ در غیر این‎صورت آن وسایل کار نخواهند کرد. این موضوع است که جذابیت خاصی دارد. ممکن است شما بگویید که:« من به دنبال این چیزها می‎گردم چون قصد دارم آن‎ها را بسازم». این یعنی شما باید برای دستیابی به هرچیزی، مانند دنیای واقعی عمل کنید. اگر شما چیزی را به کامپیوتر وصل کنید، انتخاب‎های متنوعی خواهید داشت و می‎توانید کنترل بهتری روی آن‎ وسیله داشته باشید. به طور مثال اگر شما یک دستگاه پخش موزیک را به کامپیوتر وصل کنید، می‎توانید تعیین کنید که آن دستگاه چه موزیک‎های را پخش کند. این موضوع است که حس بودن در دنیای واقعی را به کاربر القا می‎کند.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما همچنین می‌توانید اطلاعات منتشرشده از بازی Fallout 4 در نمایشگاه Quakecon ۲۰۱۵ را هم در زومجی مطالعه کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VideoGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده