نویسنده: حامد افرومند
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۱

تریلر گیم‌پلی بازی Quantum Break در گیمزکام ۲۰۱۵

بازی Quantum Break دقایقی پیش در کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2015 به نمایش گذاشته شد. برای تماشای این تریلر این بازی با زومجی همراه باشید.

بازی Quantum Break ساخته‌ی استودیوی فنلاندی رمدی که در نمایشگاه E3 2015 حضور نداشت، حالا در Gamescom 2015 یکی از مهم‌ترین برگ برنده‌های مایکروسافت محسوب می‌شود. مایکروسافت قرار بود نمایشی مطابق میل طرفداران را از بازی را به  نمایش بگذارد. مدیر روابط عمومی استودیو رِمِدی، توماس پوها، نیز قبل از نمایشگاه از طرفداران خواسته بود که دوست دارند چه چیزهایی از بازی در نمایشگاه ببینند؟

حالا بازی در کنفرانس مایکروسافت به نمایش درآمده و ما می‌توانیم چیزهای جدیدی از این بازی را ببینیم:

| دانلود ویدیو با کیفیت 720p

ماجرای Quantum Break در شمال شرقی آمریکا و در دانشگاه ریورپورت (Riverport) رخ خواهد داد، جایی که سه دانشمند علم کوانتوم به نام‌های جک جویس، بث ویلدر و پاول سیرین در شرکتی به نام مونارک (Monarch) مشغول به تحقیق و مطالعه در مورد جابه‌جایی در زمان هستند. در این بین ناگهان با اتفاقی عجیب همه چیز تغییر می‌کند و این امر موجب شکست زمان می‌شود. حادثه‌ای که باعث به وجود آمدن جهان جدیدی شده است، جهانی که در آن زمان آهسته می‌شود، متوقف می‌شود یا حتی سرعت می‌گیرد.

شما می‌توانید اولین نگاه به بازی Quantum Break را در زومجی مطالعه کنید تا اطلاعات کاملی راجع به این بازی انحصاری ایکس‌باکس وان به دست آورید.

بازی Quantum Break در تاریخ ۵ آپریل ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.

 

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده