// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۹

دنیای بازی Crackdown 3 تخریب پذیری ۱۰۰ درصدی خواهد داشت

مایکروسافت دقایقی پیش در کنفرانس خبری خود برای نمایشگاه گیمزکام اعلام کرد که دنیا و محیط دنباله جدید سری Crackdown کاملا تخریب پذیر خواهد بود. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

کمپانی مایکروسافت و استودیوی سازنده یعنی ری‌ایجنت در کنفرانس توضیح دادند این دنباله که اکنون به صورت رسمی با عنوان Crackdown 3 شناخته می‌شود دارای محیطی خواهد بود که به صورت ۱۰۰ درصدی قابلیت تخریب پذیری خواهد داشت. ما در ویدئوی نشان داده شده شاهد افسر پلیسی با قابلیت‌های ابرانسانی بودیم که قصد داشت یک ساختمان را به صورت کامل ویران کند. با نابود شدن ساختمان مذکور باقی‌مانده‌های آن بر روی ساختمان‌های دیگر ریخته شده و در نتیجه شاهد بوجود آمدن یک فرایند دومینو مانند بودیم که در اثر آن دیگر ساختمان‌های اطراف نیز تخریب شدند.

شما در بازی Crackdown 3 همچنین می‌توانید از وسایل نقلیه مختلفی استفاده کنید که می‌توانند در کسری از ثانیه به قابلیت‌های مختلفی مجهز شوند. البته دموی نشان داده از مراحل ساخت ابتدایی بازی گرفته شده بود و برای دیدن نتیجه‌ی نهایی هنوز باید تا سال ۲۰۱۶ میلادی صبر کنیم.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده