// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۵

امکان ضبط از تلویزیون در هنگام بازی به کمک ویژگی‌ ایکس‌باکس وان DVR

مایکروسافت کمی قبل در جریان کنفرانس خبری گیمزکام ۲۰۱۵ از قابلیت‌های جدید ایکس‌باکس DVR برای ایکس‌باکس وان رونمایی کرد. این ویژگی به شما امکان ضبط از تلویزیون محلی حتی در هنگام بازی کردن می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

قابلیت جدید همچنین به شما امکان مشاهده فیلم‌ها و قسمت‌های مختلف سریال‌ها را می‌دهد. این ویژگی در گذشته مورد درخواست بسیاری از کاربران بود. به این ترتیب ایکس‌باکس وان شما در پس زمینه‌ برنامه‌ی مورد نظر شما را ضبط می‌کند در حالی که کاربر قادر به استفاده از کنسول خود است. دارندگان ایکس‌باکس وان همچنین قادر هستند تا تمامی ویدیو‌های ضبط شده را برروی دستگاه ویندوز ۱۰ خود استریم کنند. شما همچنین می‌توانید ویدیوی مورد نظر را ضبط و برای مشاهده در آینده برروی دستگاه ذخیره کنید.

شما می‌توانید برخی از قابلیت‌های ایکس‌باکس DVR را در تصاویر زیر مشاهده کنید. این ویژگی برای تمام کاربران به صورت رایگان بوده و نیازمند خریداری اشتراک نیست. به گفته‌ی مایکروسافت قابلیت جدید در سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده