نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۸

تماشا کنید: نمایش هیجان انگیز بازی Rise of the Tomb Raider در گیمزکام ۲۰۱۵

در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، این کمپانی دو تریلر جدید را از بازی انحصاری خود با نام Rise of the Tomb Raider را منتشر و گوشه‌هایی از خصوصیات مختلف این بازی را به نمایش گذاشت. با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت به جای انتشار یک ویدیو، دو تریلر جدید را از بازی Rise of the Tomb Raider به نمایش گذاشت که یکی از آن‌ها سینمایی و دیگری گیم‌پلی بازی را نشان می‌داد.

دنیای Rise of the Tomb Raider سه برابر بزرگ‌تر از نسخه قبلی این سری شده است و در این دنیا، دشمنان زیادی اعم از حیوانات وحشی و اهل جزیره لارا را تهدید می‌کنند.

یکی از قابلیت‌های جدید لارا در این نسخه، خصوصیات جدیدی است که به تیر و کمان او اضافه شده است. از این پس لارا می‌تواند دو دشمن را به صورت همزمان نشانه‌گذاری کند و در یک لحظه، هردوی آن‌ها را از پا در بیاورد. ظاهرا دختر ماجراجوی قصه ما در این نسخه با کارکردن با چاقو هم خِبره شده است.

درادامه دو تریلر جدید منتشرشده از بازی Rise of the Tomb Raider را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما درمیان بگذارید:

دانلود تریلر با کیفیت SD

دانلود تریلر با کیفیت HD

دانلود تریلر با کیفیت SD

دانلود تریلر با کیفیت HD

بازی Rise of the Tomb Raider پاییز امسال برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان، اوایل سال ۲۰۱۶ برای ویندوز ۱۰ و شبکه استیم و در انتها اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده