نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۶

کونامی موفق به کسب حق امتیاز یورو ۲۰۱۶ برای بازی PES 2016 شد

سال آینده با شروع جام قهرمانان اروپا در کشور فرانسه، شاهد این جام بزرگ در بازی PES 2016 خواهید بود، چرا که کمپانی کونامی موفق به دریافت لیسانس یوفا برای قراردادن این جام در بازی خود شده است. با زومجی همراه باشید.

سخنگوی کونامی در این رابطه می‌گوید:

از همکاری با یوفا و قراردادن جام یورو ۲۰۱۶ در بازی PES 2016 بسیار خردسند هستیم. سری بازی‌های PES همیشه فوتبال را در بهترین حالت خود به مخاطبان ارائه داده است و تیمی که آن را خلق کرده، به خوبی ورزش فوتبال را درک کرده و دوست داشته است. قرار است بازی کردن در یورو ۲۰۱۶ را به شکلی حماسی به شما ارائه دهیم. این جام بزرگ‌ترین استعدادهای جهان را کنار یکدیگر جمع می‌کند و ما هم قرار است افتخار تولید بهترین سطح از فوتبال را در بازی خود داشته باشیم.

در زمان عرضه بازی PES 2016 در تاریخ ۱۸ سپتامبر، این تورنمنت در بازی قرار نخواهد گرفت و در سال ۲۰۱۶ و با انتشار یک بروزرسانی، شاهد اضافه شدن این حالت به نسخه جدید سری بازی‌های PES خواهیم بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟

بازی PES 2016 در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه مخصوص این بازی با نام Anniversary Edition، تنها در انحصار کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 خواهد بود.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Videogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده