نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۱

سازندگان Forza 6 این بازی را بزرگ‌ترین و واقعی‌ترین بازی تاریخ مجموعه می‌دانند

جان وِندی، کارگردان بازی Forza Motorsport 6 اعتقاد دارد قسمت جدید سری بازی‌های Forza بزرگ‌ترین و واقعی‌ترین بازی تاریخ این سری محبوب است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

همان‌طور که شب گذشته در نمایش جدید بازی Forza Motorsport 6 در گیمزکام ۲۰۱۵ مشاهده کردید، این بازی از قابلیت رانندگی در شب و هوای بارانی که تاثیر مستقیم در گیم‌پلی بازی می‌گذارد پشتیبانی خواهد کرد.

Forza Motorsport 6 دارای ۴۵۰ ماشین، ۲۶ جاده مختلف و ۲۴ نوع مسابقه خواهد بود و با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر روی کنسول ایکس‌باکس وان اجرا خواهد شد.

وندی در صحبت‌های خود گفته است «باران» یکی از خصوصیات جدید بازی Forza است و سازندگان برای اضافه کردن یک حالت تزئینی به بازی آن را تولید نکردند. در بازی حدود ۱۴۸ حالت مختلف برای خیس شدن محیط و ماشین‌ها وجود خواهد داشت که هر کدام تاثیر جداگانه‌ای در گیم‌پلی بازی می‌گذارند:

زمانی که یک راننده در آب و هوای بارانی برنده مسابقه می‌شود، باید بدانید که او با استعدادترین فرد جاده بوده است.

بازیکنان دوست دارند این آب و هوای خاص را در بخش شبیه‌سازی بازی ما تجربه کنند. بنابراین مسابقه دادن در سطوح خیس و احساس چرخش لاستیک‌ها بر روی آن‌ها، یکی از کارهایی است که به واقعی بودن بازی کمک می‌کند.

کارگردان بازی Forza ۶ درادامه صحبت‌های خود گفت ارائه گرافیکی با کیفیت بسیار بالا برای تِرن ۱۰ بسیار مهم بوده است:

این سری با ۳ خصوصیت معنا پیدا می‌کند: گرافیک واقعی، صداگذاری واقعی و احساسی که در زمان بازی کردن به شما دست می دهد. این احساس باید به شکلی باشد که بازیکن متوجه شود درحال تجربه کردن یک بازی واقعی است.

مهم نیست سیستم فیزیک و صداگذاری ما به چه اندازه عالی از کار در آمده باشد، اگر آن‌ها احساس واقعی بودن را به مخاطب ارائه ندهد، مردم باور نمی‌کنند که این محصول یک بازی شبیه‌ساز واقعی است.

اگر یک بازی مانند Mario Kart را بردارید و سیستم فیزیک موتور ما روی آن قرار دهید، مطمئن هستم در زمان بازی کردن، به هیچ‌کس احساس واقعی بودن دست نمی‌دهد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ براساس نمایش‌های بازی Forza 6، به نظر شما این بازی به بزرگ‌ترین و واقعی‌ترین بازی تاریخ این سری تبدیل شده است؟

بازی Forza Motorsport 6 در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۴ شهریور) به‌صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده