نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۰

از بسته الحاقی جدید بازی Dragon Age: Inquisition با نام «The Descent» رونمایی شد

بازی Dragon Age: Inquisition، جدیدترین محصول استودیو بایوور، قرار است با انتشار بسته‌های الحاقی بزرگ‌تر و غنی‌تر شود. در همین راستا، کمپانی الکترونیک آرتز روز گذشته از جدیدترین بسته الحاقی این بازی با نام «The Descent» رونمایی کرد. با زومجی همراه باشید.

در این بسته الحاقی، بازیکنان به سیاه‌چاله‌ای بزرگ سفر خواهند کرد و با موجوداتی عجیب و غریب رو به رو خواهند شد. براساس اطلاعات منتشرشده از سوی سازندگان، در این سیاه‌چاله رازی وجود دارد که «هسته اصلی دنیا را به لرزه در خواهد آورد».

بسته الحاقی Dragon Age Inquisition: The Descent قرار است در تاریخ ۱۱ آگوست (بیست مرداد) به صورت همزمان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. بایوور طی ماه‌های اخیر در خبری اعلام کرد از این پس بسته‌های الحاقی جدید بازی Dragon Age: Inquisition برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر نخواهد شد.

اولین بسته الحاقی این بازی با نام Jaws Of Hakkon، به دلیل قرارداد همکاری مایکروسافت با الکترونیک آرتز ابتدا برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد. اما محتوای اضافی The Descent قرار است به صورت همزمان برای پلتفرم‌های ذکرشده عرضه شود.

یکی دیگر از اخباری که شب گذشته در رابطه با بازی Dragon Age Inquisition منتشر شد، رایگان شدن این بازی برای اعضای سرویس EA Access بود. دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان که در کنسول خود از کاربران این سرویس هستند، هم‌اکنون می‌توانند جدیدترین قسمت از سری بازی‌های عصر اژدها را به صورت رایگان تجربه کنند.

با این بازی، کتابخانه بازی‌های رایگان EA Access به ۳۰ بازی می‌رسد. از بازی‌های بزرگ و رایگان دیگر این سرویس می‌توان به FIFA 15, Titanfall و Plants vs Zombies اشاره کرد.

سرویس EA Access هم‌اکنون تنها برای کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس است. با پرداخت ماهانه ۵ دلار، شما هم می توانید در کنسول نسل هشتمی مایکروسافت به یکی از اعضای این سرویس تبدیل شوید. علاقه‌مندان همچنین با پرداخت ۳۰ دلار، می‌توانند اشتراک یک ساله این سرویس را خریداری و از بازی‌های رایگان و دسترسی زودتر به بازی‌های الکترونیک آرتز لذت ببرند.

بسته الحاقی Dragon Age Inquisition: The Descent در تاریخ ۲۰ مرداد برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های منتشر خواهد شد. الکترونیک آرتز هنوز این قیمت این DLC را اعلام نکرده است.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده