نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

تماشا کنید: تریلر گیم‌ پلی بازی Dark Souls 3

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، بازی Dark Souls 3 معرفی‌ شد و تصاویری از این بازی پخش شد که فضای تیره و تار بازی را نشان می‌داد. امروز اما ویدیویی از گیم‌پلی بازی منتشر شد که فضای اتمسفری نسبتا جدید را به ما نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

در ویدیوی منتشر شده از گیم‌پلی Dark Souls 3، ما فضایی نه چندان تیره و تار از بازی را می‌بینیم. البته فضاهای نسبتا روشن‌تر، اتفاق جدیدی در سری بازی‌های Dark Souls نیست. در قسمت‌های پیشین بازی مخصوصا در محیط‌های باز، ما شاهد فضاهای خیلی‌ تاریکی‌ نبودیم. ویدیو منتشر شده از لحاظ بصری بسیار شبیه Dark Souls II است اما به راحتی می‌توان آثاری از Bloodborne را در Dark Souls 3 دید.

دیدن گیم‌پلی بازی دقیقا همان چیزی است که طرفداران این بازی می‌خواستند تا بتوانند حس واقعی‌ای‌ که بازی به آنها القا می‌کند را تجربه کنند و ببینند که مبارزات در این قسمت از بازی چگونه پیاده‌سازی شده است. همچنین طرفداران بی‌صبرانه منتظر بودند که درجه سختی این قسمت از بازی را تجربه کنند. با اینکه در این ویدیو کوتاه ۲ دقیقه‌ای ما نمی‌توانیم چیز زیادی از درجه سختی بازی بفهمیم اما می‌توانیم با دیدن نحوه مبارزه شخصیت اصلی‌ بازی، این قسمت را با Bloodborne و قسمت‌های قبلی‌ Dark Souls مقایسه کنیم.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که هیدتکا میازاکی، عناصری که در Bloodborne  (که به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده بود) را پیاده‌سازی کرده بود در قسمت جدید Dark Souls نیز قرار دهد. این واقعیت که بازی Dark Souls 3 به راحتی‌ با بازی انحصاری سونی قابل مقایسه است بحث‌های زیادی را در بین طرفداران به وجود خواهد آورد. مخصوصا در بحث همیشگی‌ ایکس‌باکس وان در مقابل پلی‌استیشن 4! تنها چیزی که می‌توان با قاطعیت به آن‌ اشاره کرد این است که Dark Souls 3 یک سیر تکاملی را طی‌ کرده است و این نکته بسیار خوبی‌ برای گیمرها خواهد بود.

Dark Souls 3 در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۶ میلادی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع: Segment Next

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده