نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

تصاویر جدیدی از بازی Mafia 3 منتشر شد

دیروز کمپانی  2K به قول خودش عمل کرد و اولین تریلر از بازی Mafia III را منتشر کرد. با انتشار این تریلر اطلاعاتی‌ در مورد داستان بازی فاش شد. امروز نیز تصاویر جدیدی از مکان‌ها و اکشن بازی منتشر شد که در ادامه شمارا به دیدن این تصاویر دعوت می‌کنیم.

بازی Mafia III در سال ۱۹۶۸ و در شهرنیواورلئان ایالت لویزیانا می‌گذرد و داستان لینکل کلی را روایت می‌کند. لینکلن یکی‌ از سربازان جنگ ویتنام بوده که پس از بازگشت از جنگ متوجه می‌شود که خانواده‌اش به دست مافیا کشته شده و در صدد انتقام بر می‌آید.

تصاویر منتشر شده علاوه بر نشان دادن صحنه‌هایی از اکشن بازی سعی‌ می‌کند حس و حال آن‌ زمان جامعه امریکا را به بیننده منتقل کند. یکی‌ از مهمترین مشکلات جامعه امریکا در آن‌ زمان مساله تبعیض نژادی بود. در عکس‌های منتشر شده این مساله حساس نیز به تصویر کشیده شده است و ما باید ببینیم 2k برای نشان دادن این مساله در بازی خود چه نوع رویکردی را در پیش خواهد گرفت. با اینکه این تصاویر بسیار زیبا به نظر می‌رسند اما بازی تا سال ۲۰۱۶ منتشر نخواهد شد. چیزی که مشخص است این است که Mafia III برای اینکه بتواند به یک بازی عالی‌ تبدیل شود رقابت سختی پیشرو دارد. یکی‌ از بزرگ‌ترین رقبای Mafia, بازی GTA V خواهد بود.

همچنین دیروز در ویدیویی دقایقی‌ از گیم‌پلی بازی Mafia III نشان داده شد.

Mafia III در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود.

منبع: Segment Next

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده