نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

در بازی Mass Effect: Andromeda شاهد بازگشت شخصیت های قدیمی نخواهیم بود

اگرچه در نمایشگاه گیمزکام امسال خبری از بازی موردانتظار Mass Effect: Andromeda نبود، اما اخیرا اطلاعاتی از خصوصیات مختلف بازی منتشرشده که کمی عَطَشِ طرفداران را کاهش خواهد داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کریس واین، مدیر تولید بازی Mass Effect: Andromeda روز گذشته در حساب توییتر خود اطلاعات جدیدی را از این بازی منتشرکرد. وی در ابتدا گفت در بازی شاهد بازگشت شخصیت‌های قدیمی این مجموعه نخواهیم بود، چراکه از نظر داستانی قراردادن آن‌ها در بازی Mass Effect: Andromeda با عقل جور در نمی‌آمده است.

وقایع سه‌گانه Mass Effect در کهکشان راه‌شیری جریان داشت، اما رویدادهای بازی Mass Effect: Andromeda در سیاره اَندرومِدا که ۲.۵ میلیون سال نوری با کهکشان راه‌شیری فاصله دارد رخ می‌دهد.

همچنین لازم به ذکر است که استودیو بایوور در گذشته تایید کرد که داستان فرمانده شِپِرد و یاران او در قسمت سوم به اتمام رسیده است و بازیکنان در بازی Mass Effect: Andromeda با شخصیت‌ها و داستان کاملا جدیدی رو به رو خواهند شد.

خبر دیگری که مدیر تولید این بازی اعلام کرد، این بود که برای ساخت Mass Effect: Andromeda از یک موتور کاملا جدید استفاده شده است. دلیل اصلی روند تولید طولانی این بازی نسبت به قسمت‌های قبلی، ساخت یک موتور جدید و تولید بازی با استفاده از خصوصیات جدید آن بوده است.

بازی Mass Effect: Andromeda در تعطیلات سال نوی میلادی ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید تریلر رونمایی بازی Mass Effect: Andromeda در نمایشگاه E3 2015 را هم از طریق زومجی مشاهده کنید.

منبع: Attack Of The Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده