نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بازی Scalebound قدرت واقعی کنسول ایکس باکس وان را نشان خواهد داد

براساس صحبت‌های هیدِکی کامیا، خالق و کارگردان بازی Scalebound، این بازی قصد دارد قدرت واقعی کنسول ایکس‌باکس وان را به جهان نشان دهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

طی مصاحبه اخیری که با کامیا انجام شده، وی گفته امیدوار است با بازی Scalebound، از تمام خصوصیات سخت‌افزاری ایکس‌باکس وان بهره ببرد:

با بازی Scalebound که انحصاری ایکس‌باکس وان است، هدف اصلی من این است که ارزش کنسول را بالا ببریم. یکی دیگر از اهداف ما، نمایش قدرت ایکس‌باکس وان و توانایی‌های آن است.

کامیا درادامه صحبت‌های خود گفت امیدوار است بازی Scalebound ارزش پول و زمانی که بازیکنان برای آن می‌گذارند را داشته باشد:

قولی که می‌توانم به بازیکنان بدهم این است که شما محصولی که «ما» تولید کردیم را خریداری و بازی می‌کنید. من باید از این مسئله که شما محتویاتی به ارزش پولی که پرداخت کردید را دریافت خواهید کرد اطمینان پیدا کنم. بنابراین فکر کنم همین واقعیت ساده است که ما را به جلو می‌برد. همکاران ما هم از تعهداتی که برای ساخت این بازی داریم باخبر هستند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا بازی Scalebound می‌تواند قدرت واقعی کنسول نسل هشتمی ایکس‌باکس وان را نشان دهد؟

بازی Scalebound تعطیلات سال نوی میلادی ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید اطلاعات کاملی را از گیم‌پلی، داستان و خصوصیات این بازی از اینجا و اینجا به دست آورید.

دانلود ویدیو با کیفیت SD

دانلود ویدیو با کیفیت HD

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده