نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۳

سونی از باندل پلی‌استیشن 4 با بازی Star Wars Battlefront رونمایی کرد

پس از آن که مایکروسافت از باندل‌های جدید ایکس‌باکس وان رونمایی کرد، سونی هم در عکس العمل به این اقدام مایکروسافت باندل بسیار زیبای Star Wars: Battlefront کنسول پلی استیشن ۴ را با الهام گرفتن از شخصیت Darth Vader رونمایی کرده است. برای مشاهده جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

این باندل در ۳ نسخه عرضه خواهد شد، نسخه اول که Deluxe Edition نام دارد، شامل یک کنسول ۵۰۰ گیگابایتی پلی استیشن ۴ و کنترلر‌های الهام گرفته شده از Darth Vader عرضه می‌شود. این پلی استیشن ۴ شخصی سازی شده شامل یک تصویر از Darth Vader روی سطح کنسول و لوگو Star Wars در بالای کنسول است. کنترلر‌های Dual Shock 4 کنسول هم با الهام از شنل Darth Vader و لوگو Star Wars روی تاچ پد طراحی شده‌اند. این باندل همچنین شامل نسخه Deluxe Edition بازی Star Wars: Battlefront و امکان دانلود ۴ نسخه از بازی‌های قدیمی استار‌وارس (Super Star Wars, Star Wars: Racer Revenge, Jedi Starfighter, Star Wars Bounty Hunter ) که برای پلی‌استیشن 4 بازسازی شده اند و از گرافیک بهتر و وجود Trophy بهره می‌برند، خواهد بود.

ption id="attachment_55789" align="alignnone" width="776"]20542797426_946fc83ab5_b نسخه Deluxe Edition باندل

نسخه دوم باندل به Disney Infinity 3 Edition نام دارد و به مناسبت عرضه این بازی ساخته شده است و شامل نسخه فیزیکی Disney Edition 3  به همراه ماکت مقر فرماندهی Disney Infinity، مجسمه‌ شخصیت های بازی، کارت‌‌های یک بازی کارتی بر اساس Disney Infinity و مجسمه شخصیت انحصاری نسخه پلی‌استیشن 4 یعنی Boba Fett خواهد بود. در این نسخه هم امکان دانلود ۴ بازی کلاسیک سری جنگ ستارگان فراهم شده است.

نسخه سوم هم که Standard Edition نام دارد تمام امکانات نسخه اول را شامل می‌شود با این تفاوت که از نسخه معمولی بازی به جای Deluxe Edition استفاده شده و Dual Shock 4  های موجود هم کنترلر‌های سیاه رنگ معمولی سونی هستند ولی تصویر Darth Vader روی خود کنسول دیده می‌شود و امکان دانلود نسخه‌های کلاسیک هم فراهم شده است.

20381039750_8e26112f31_b

سونی با رونمایی از باندل Star Wars: Battlefront تلاش می‌کند تا بازنده رقابت باندلی با مایکروسافت نباشد. در پایان می‌توانید ویدیو رونمایی از این باندل را تماشا کنید. نظرات خود را در مورد تقابل سونی و مایکروسافت در عرضه باندل‌های مختلف با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Playstation.blog