نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

روند تولید فیلم Alien 5، پس از اتمام فیلمبرداری Prometheus 2 آغاز می شود

کار فیلمبرداری فیلم Prometheus 2 ریدلی اسکات اوایل سال آینده آغاز خواهد شد و از طرفی دیگر، ظاهرا تولید قسمت پنجم فیلم «بیگانه» هم که توسط نِیل بِلام‌کَمپ، کارگردان فیلم District 9 کارگردانی می‌شود مدتی پس از اتمام مراحل فیلمبرداری این فیلم آغاز می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سال گذشته شایعاتی منتشر شد که اذعان داشت کمپانی فاکس برای تولید فیلم Alien 5، قراردادی را با بلام‌کمپ، سیگورنی ویوِر و مایکل بیِن امضا کرده است. با این حال زمانی که فیلم Chappie بلام‌کمپ نتوانست در جدول باکس‌آفیس موفقیت خاصی کسب کند، شایعاتی منتشر شد که پروژه تولید قسمت پنجم فیلم بیگانه منتفی شده است.

روز گذشته اخباری منتشر شد که اعلام می‌کرد فیلم Alien 5 همچنان در دست تولید قرار دارد، اما اسکات اصرار دارد ابتدا روند تولید فیلم Prometheus 2 را به پایان برساند. براساس این اطلاعات، بلام‌کمپ همچنان روی نگارش داستان و روایت آن کار می‌کند و اسکات هم وظیفه تهیه‌کنندگی بیگانه ۵ را برعهده دارد.

طی مصاحبه‌ای که در نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۵ با بیِن، بازیگر فیلم بیگانه ۵ انجام شد، وی گفته بود این فیلم دو فیلم Alien 3 و  Alien Resurrection را نادیده می‌گیرد و ادامه‌ای مستقیم بر قسمت اول این مجموعه که به کارگردانی جیمز کامرون تولید شد خواهد بود. با این حال بین اگرچه نقش خود در این فیلم را اعلام نکرد، اما تایید کرد نقش مهمی را در فیلم Alien 5 ایفا خواهد کرد.

اوایل سال ۲۰۱۶، بلام‌کمپ تصاویر هنری را از فیلم Alien 5 منتشر کرد که در یکی از آن‌ها می‌توانستیم صورت سوخته شخصیت هیکس را مشاهده کنیم. اگر قسمت اول این فیلم را به خاطر داشته باشید، در انتهای فیلم جیمز کامرون که در سال ۱۹۸۶ اکران شد، صورت این شخصیت دچار عارضه سوختگی شدیدی شد.

Alien 5

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده