// یکشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تصویر جدید Final Fantasy 15 دید بهتری از «مالبرو»، یکی از دشمنان بازی به ما می‌دهد

شرکت اسکوئرانیکس تصویر جدیدی را از بازی Final Fantasy 15 منتشر کرده که نشانگر تصویری از مالبرو، دشمن قدرتمند این سری بازی است. با نگاهی به این تصویر دید بهتری از طراحی این دشمن پیدا می‌کنیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مالبروها، نوعی گیاهان شاخکدار غول‌آسا هستند که از قضا به رنگ سبز با دهانی بزرگ برای از بین بردن شما خلق شده‌اند. این موجودات همانند همنوعان خود در Final Fantasy 15 دارای بوی بد دهان هستند به همین دلیل استشمام این بو باعث ضربه خوردن به شما می‌شود.

هنوز اسکوئرانیکس تاریخ دقیقی را برای انتشار این بازی برروی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مشخص نکرده است اما طبق گفته‌ی هاجیمه تابانا،‌ کارگردان شماره پانزدهم Final Fantasy، این احتمال وجود دارد که تاریخ عرضه‌ی این بازی در جریان نمایشگاه پنی‌ آرکید پرام (PAX Prime) در شهر واشنگتن ایالات متحده در تعطیلات آخر هفته آینده (۶ تا ۹ شهریورماه) مشخص شود. تابانا همچنین اعلام کرد که بازی قبل از سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود.

همچنین شرکت‌کنندگان در نمایشگاه PAX قادر به تجربه دموی بازی از قسمت Duscae 2.0 خواهند بود. البته در گذشته ویدیوی نیز از این مرحله در جریان نمایشگاه گیمز‌کام پخش شد. شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه همچنین شاهد نمایش ویدیوی احساسی از Final Fantasy 15 بودند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده