نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰

شایعه: نقشه محبوب «نوک‌تاون» به بازی Call of Duty: Black Ops 3 باز خواهد گشت

براساس فایل‌های کشف‌شده اخیر در شبکه پلی‌استیشن، احتمالا شاهد بازگشت نقشه محبوب «نوک‌تاون» از قسمت‌های قبلی مجموعه بازی‌های Black Ops به بازی Call of Duty: Black Ops 3 باشیم. با زومجی همراه باشید.

باتوجه به تصویری که درادامه آن را مشاهده می‌کنید، بازی Call of Duty: Black Ops 3 در بخش چندنفره دارای نقشه‌ای با نام «NUK3TOWN» خواهد بود.

call_of_duty_black_ops_3_nuk3town_nuketown_leak

این تصویر در شعبه برزیل شبکه پلی‌استیشن منتشر و پس ازمدتی پاک شده است. بنابراین تا زمان اعلامیه رسمی اکتیویژن در این رابطه، این خبر را به‌صورت یک شایعه درنظر بگیرید.

البته بازگرداندن این نقشه قدیمی به بازی Call of Duty: Black Ops 3 چیز عجیبی به‌نظر نمی‌رسد. در گذشته اکتیویژن نقشه‌های قدیمی این مجموعه را برای قسمت‌های جدید بازسازی کرد و حس و حال قسمت‌های قبلی این مجموعه را مجددا به بازی‌های جدید بازگرداند.

باتوجه به اطلاعاتی که در این صفحه منتشرشده، این نقشه برای مطابقت داشتن با سیستم گیم‌پلی جدید بازی Call of Duty: Black Ops 3، مجددا از نو طراحی شده است. با نگاهی دیگر به این صفحه، متوجه خواهیم شد نقشه نوک‌تاون به عنوان یکی از مزایای خرید نسخه دیلاکس بازی Call of Duty: Black Ops 3 به کاربران اهدا خواهد شد.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید اخبار مربوط به معرفی حالت زامبی این بازی و  نسخه کالکتور آن که شامل یک یخچال فریز کوچک واقعی خواهد بود را هم در زومجی مشاهده کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده