نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

کمپانی ریزر کنترلر ۱۵۰ دلاری ایکس‌ باکس وان با طرح اختصاصی معرفی کرد

کمپانی ریزر، که سال‌ها به ساخت وسایل جانبی با کیفیت بسیار بالا برای گیمرها مشغول است، امروز از کنترلر جدید خود با نام Razer Wildcat برای کنسول ایکس‌باکس وان رونمایی کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کمپانی صاحب‌نام ریزر، امروز از محصول جدید خود برای کنسول ایکس‌باکس وان رونمایی کرد. این محصول، کنترلری به نام Wildcat است که بنا به گفته ریزر، می‌تواند برای گیمرهای حرفه‌ای که قصد شرکت در مسابقات را دارند، مناسب باشد. این کنترلر با قیمت ۱۵۰ دلار برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

ریزر وایلدکت، ۴ دکمه به قسمت فوقانی و پشت کنترلر اضافه کرده است. بقیه دکمه‌های این کنترلر، دقیقا مانند کنترلر اصلی‌ ایکس‌باکس وان هستند. این ۴ دکمه عبارتند از ۲ بامپر و ۲ تریگر. گیمرها قابلیت این را دارند که دو تریگر وایلدکت را از بدنه اصلی‌ کنترلر جدا کنند.

تمامی دکمه‌های Wildcat قابلیت شخصی‌سازی دارند و همچنین شما می‌توانید از طریق بخش تنظیمات کنترلر به سرعت بین پروفایل‌های مختلف که هرکدام شخصی‌سازی مختص به خود را دارند، سوییچ کنید.

این کنترلر همچنین دارای یک پورت ۳.۵ میلیمتری برای وصل کردن هدفون است.

در جعبه وایلدکت، علاوه بر خود کنترلر، یک کفه لاستیکی و دو محافظ برای آنالوگ‌ها (در تصاویر، قسمت‌های سبز رنگ بر روی بدنه و بر روی آنالوگ‌ها)، کیف حمل و یک کابل ۳ متری میکرو USB وجود دارد. بر اساس گفته ریزر، این کنترلر با وزن ۲۵۸ گرمی خود، ۲۰ درصد از بقیه کنترلرهای حرفه‌ای مشابه سبک‌تر است.

کمپانی ریزر، برنامه دارد که وایلدکت را در ماه اکتبر (مهر/آبان) و با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه کند. مایکروسافت نیز کنترلر Elite خود را در همین ماه و دقیقا با همین قیمت عرضه خواهد کرد. کنترلر الیت مایکروسافت، علاوه بر دارا بودن برخی‌ از ویژگی‌های وایلدکت، قابلیت جابجایی‌ آنالوگ‌ها و d-pad را به بازیکنان می‌دهد.

در زیر می‌توانید تصاویری از Razer Wildcat را مشاهده کنید.

همچنین اگر می‌خواهید با کنترلر الیت مایکروسافت بیشتر آشنا شوید،‌ پیشنهاد می‌کنیم تماشای ویدیوی مراحل ساخت این کنترلر را از دست ندهید.

نظر شما چیست؟ آیا Razer Wildcat می‌تواند رقیبی برای کنترلر الیت مایکروسافت باشد؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده