کونامی: MGS V: The phantom Pain بیشتر از یک بازی مخفی کاری است
طی مصاحبه اخیری که با جان اِدواردز، مدیر بخش تبلیغات کونامی انجام شده، وی گفته است جهانآزاد بودن Metal Gear Solid V: The Phantom Pain یکی از خصوصیات جدیدی است که به هسته اصلی این بازی اضافه شده:
بهنظر من مجموعه بازیهای Metal Gear Solid بهترین بازی مخفیکاری در تاریخ است. با این حال این بخش تنها یکی از عناصر بازی است. انجام کارهای مخفیانه یکی از اصلیترین بخشهای بازی است، اما Metal Gear Solid V: The Phantom Pain مرزهای عناصر دیگر را هم به جلو میبرد. بهنظر من این بازی دارای مبارزات اکشن کاملا طبیعی با قابلیتهای مخفیکاری است. جهانآزاد بازی یکی از خصوصیات جدید اضافهشده به هسته اصلی The Phantom Pain است. محیطهای بزرگ در این بازی بسیار مهم است، چراکه وسعت جنگ را به مخاطب نشان میدهد. اغلب دشمنان را در یک نقطه ثابت مشاهده نمیکنید. آنها دارای پایگاههای اختصاصی هستند و برخی اوقات سدهای محیطی را در راه شما ایجاد میکنند. این سربازان پستهای خود را بادقت بررسی میکنند و بازیکنان را مجاب به انتخاب بهترین مسیر برای پیشروی در بازی میکنند. جهانآزاد به نفع گیمپلی بازی بوده و آن را منحصر بهفرد کرده است.
ادواردز درادامه صحبتهای خود گفت جهانآزاد Metal Gear Solid V: The Phantom Pain فرصتهای زیادی را برای پیشروی در بازی بدون ایجاد محدودیت دراختیار بازیکنان قرار میدهد:
مجموعه بازیهای زمانی که جهانآزاد شد محبوبیت زیادی را کسب کرد و قسمتی از لذتبخش بودن بازی هم به کارهای دیوانهواری است که میتوانید در دنیای آن انجام دهید. بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain مرزهای این عناصر ذکرشده را به جلوتر میبرد.
بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرمهای پلیاستیشن 3، پلیاستیشن 4، ایکسباکس 360 و ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
این بازی همچنین دارای بخش چندنفرهای با نام Metal Gear Online خواهد بود. متاسفانه این بخش در زمان عرضه بازی دراختیار کاربران قرار نخواهد گرفت. کاربران نسخههای کنسولی تا تاریخ ۶ اکتبر (چهارده مهر) و کاربران نسخههای PC برای تجربه این حالت باید تا ماه ژانویه (ماه دِی سال ۱۳۹۴) سال ۲۰۱۶ صبر کنند.
منبع: VG247