نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

بوگاتی در حال تولید یک خودروی فوق‌العاده برای بازی Gran Turismo است

در صنعت خودروسازی معمولا بوگاتی را برای ساخت ماشین‌های کم  تعداد و در عین حال لوکس می‌شناسند. حال این کمپانی سعی در ساخت یک خودرو همگانی دارد که البته فقط در بازی انحصاری پلی‌استیشن، Gran Tourismo، امکان رانندگی آن فراهم خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

آخرین ماشین لوکس ساخته شده توسط بوگاتی، ‌‌Bugatti Veyron نام داشت که این کمپانی فقط ۴۵۰ عدد از این خودرو تولید کرد که هریک قیمتی بیش از ۲ میلیون دلار داشتند و همین امر هم باعث شد تا زمان زیادی طول بکشد تا تمامی این خودرو‌ها به فروش برسند. ولی به نظر می‌رسد که بوگاتی روش جدیدی یافته تا افراد زیادی در سراسر دنیا بتوانند رانندگی با خودرو‌های این کمپانی را تجربه کنند و آن ساخت یک ماشین مخصوص برای بازی رانندگی انحصاری پلی‌استیشن ، Gran Turismo، است و Bugatti Vision Gran Turismo نام دارد. البته این خودرو در نمایشگاه ماشین فرانکفورت هم حضور خواهد داشت که البته امکان امتحان کردن آن فراهم نیست و فقط یک مدل خواهد بود. البته منظور از این مدل فقط یک طراحی گرافیکی ساده نیست، بلکه تیم طراحی بوگاتی با دقت به تمام جزییات، این خورو را به نوعی طراحی کردند که کاملا آماده ساخت و تولید نسخه واقعی باشد و برای رانندگی در شرایط مسابقه کاملا مناسب باشد. البته فعلا تصویری از این خودرو به جز یک ماکت مشخص نیست و منابع نزدیک به بوگاتی هم طراحی این خودرو را کاملا عجیب نام‌گذاری کرده‌اند.

ption id="attachment_59175" align="aligncenter" width="2000"]bvgt_naca_final مدل ماکت خودرو Bugatti Vision Gran Turismo

البته این اولین بازی نیست که بوگاتی به دنیای بازی‌های رایانه‌ای وارد می‌شود و قبلا هم شاهد خودرو Veyron در بازی فورزا ۳ بودیم که پس از‌ آن هم همواره در سری فورزا حضور دارد. نظرات خود را در مورد این خودر عجیب با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Popsci


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده