نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۷

اوایل پاییز امسال منتظر نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront باشید

سرانجام کمپانی الکترونیک آرتز تاریخ انتشار تقریبی نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront و اطلاعاتی از محتویات آن را اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront «اوایل پاییز» امسال منتشر خواهد شد و شامل حالت Walker Assault که ۴۰ بازیکن را در برابر یکدیگر قرار می‌دهد و یک حالت کاملا جدید با نام Drop Zone خواهد بود.

در توضیحات اولیه ارائه داده شده در رابطه با این نسخه گفته شده:

نسخه آزمایشی Star Wars: Battlefront برای آزمایش تکنیکی بازی است. نسخه آزمایشی شامل حالت Walker Assault در نقشه هوث است که درآن  ۴۰ سرباز شورشی و حکومتی در مقابل یکدیگر مبارزه خواهند کرد. این حالت همچنین اجازه بازی‌کردن با دو شخصیت پرطرفدار دارث ویدر و لوک اِسکای واکر را به شما می‌دهد. نسخه آزمایشی همچنین شامل ماموریت‌های بقا در نقشه تاتوئین، جایی که سربازان شورشی باید با سیل عظیمی از نیروهای حکومتی مبارزه کنند می‌شود.

علاوه براین دو حالت، بازیکنان در نسخه آزمایشی به یک حالت کاملا جدید با نام Drop Zone هم دسترسی پیدا خواهند کرد. طی هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری را از این حالت دراختیار طرفداران قرار خواهیم داد.

الکترونیک آرتز همچنین در خبری دیگر اعلام کرده در زمان انتشار نسخه آزمایشی و بازی کامل، شامل انتشار اپلیکیشن تلفن‌ همراه بازی Star Wars: Battlefront هم خواهیم بود. این اپلیکیشن شامل یک بازی کارتی استراتژی خواهد بود که بازیکنان با انجام آن، جوایزی را برای بازکردن شخصیت، سلاح و چیزهای بیشتر در بازی اصلی را دریافت خواهند کرد:

در زمان انتشار نسخه آزمایشی Star Wars: Battlefront، مفتخریم که اعلام کنیم اپلیکیشن همراهی هم برای این بازی عرضه خواهد شد. این برنامه شامل یک بازی کارتی استراتژی است که با آن می‌توانید در بازی اصلی، سلاح‌ها و چیزهای دیگر را به‌دست بیاورید. علاوه براین، اپلیکیشن همراه Star Wars: Battlefront به بازیکنان اجازه می‌دهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای خود را چک کنند. از دیگر خصوصیات این برنامه می‌توانن به تغییر ظاهر، ارتباط با دوستان و آگاه‌سازی شما زمانی که دوستانتان وارد بازی شده‌اند اشاره کرد.

Star Wars Battlefront

 

متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیق نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront اعلام نشده و الکترونیک آرتز تنها به تاریخ انتشار حدودی «اوایل پاییز» بسنده کرده است.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در اخبار مربوط به این بازی، روز گذشته همچنین مطلع شدیم باندل Star Wars: Battlefront برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه نخواهد شد.

شما همچنین می‌توانید تریلر بازی Star Wars: Battlefront در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ را هم از طریق زومجی مشاهده کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده