نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

دانیل کریگ از تفاوت‌ های جیمز باند در فیلم جدید Spectre می‌گوید

دانیل کریگ، ششمین بازیگری که نقش جیمز باند را در مجموعه فیلم‌های این جاسوس فوق‌العاده با مهارت بر عهده دارد، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت اسکوایر انجام داده صحبت‌هایی درباره این شخصیت کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در مصاحبه‌ای که اخیرا دانیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند، با وب‌سایت اسکوایر انجام داده، درباره این شخصیت حرف‌هایی‌ زده است. وی درمورد باند گفت:

او خیلی‌ انسان تنهایی‌ است. یک غم بزرگ در زندگی‌ او وجود دارد. باند با زنان بسیار زیبا دوست می‌شود اما در نهایت آنها او را تنها می‌گذارند و این مساله خیلی‌ ناراحت کننده است. هنگامی که یک مرد پا به سن می‌گذارد، این مساله اصلا خوشایند نیست.

با گذر زمان، کریگ می‌گوید امیدوار است که شمایلی که او از جیمز باند ارائه می‌دهد مانند شخصیت‌های قدیمی‌ این مجموعه ضد زن نباشد.

من امیدوارم که شمایلی که من از باند ارائه می‌دهم، مانند شمایل قدیمی‌ این جاسوس معروف ضد زن نباشد. دنیا عوض شده است. من مطمئنا خودم چنین شخصیتی ندارم  اما باند شخصیت ضد زنی‌ دارد. پس کاری که شما باید بکنید این است که از بازیگران زن فوق‌‌العاده خوب برای ایفای نقش زنان این مجموعه استفاده کنید.

فیلم بعدی مجموعه جیمز باند به نام Spectre، برای اکران در ۶ نوامبر (۱۵ آبان) امسال برنامه‌ریزی شده است. شما می‌توانید در زومجی تریلر رسمی‌ این فیلم را مشاهده کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده