نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۶

تماشا کنید: خداحافظی شکوهمند و احساسی کوجیما با سری متال‌گیر

هیدئو کوجیما، با انتشار یک ویدیو، خداحافظی با شکوهی با سری متال‌گیر داشته است. وی در این ویدیو خانواده نوجوانی هوادار سری متال گیر را ملاقات کرده که اخیرا فوت کرده است. با زومجی همراه باشید.

قسمت اول این ویدیو مربوط به ستایش از هیدئو کوجیما، خالق سری متال‌گیر، توسط افراد مختلف است که به ستایش از شخص کوجیما و بازی متال‌گیر می‌پردازند و عده‌ای هم این بازی را به عنوان اثری که انگیزه زیادی در زندگی آنها ایجاد کرده معرفی می‌کنند و کوجیما اعلام می‌کند که تمام تلاشش را کرده تا قسمت آخر متال‌گیر بهترین بازی ساخته شده توسط وی باشد و آن را چیزی بیش از یک بازی و ثمره تجربیات بازی‌سازی خود معرفی می‌کند.

قسمت دوم این ویدیو هم مربوط به حضور کوجیما در خانه یکی از طرفدارن سری متال‌گیر به نام سن پاول جیلسپی، است که چند ماه پیش بر اثر بیماری سرطان در گذشت و خانواده وی در ملاقات با کوجیما از علاقه وافر پسرشان به این بازی و انگیزه‌ای که متال گیر به او برای ادامه مراحل درمانی می‌داد، صحبت می‌کنند. کوجیما هم با اهدای یک نسخه از بازی به این خانواده، اعلام می‌کند که ماه دسامبر سال گذشته و در بحبوحه ساخت Phantom Pain، نامه‌ای از این پسر دریافت کرده که از او خواسته بود تا به دلیل شرایط جسمانی و بیماریش، هر چه زود‌تر ساخت این بازی را به اتمام برساند و کوجیما هم این نامه را با تیم سازنده بازی به اشتراک گذاشته تا انگیزه‌ای برای ساخت هرچه سریع‌تر Phantom Pain باشد.

در پایان ویدیو هم کوجیما ضمن تشکر از تمامی کسانی که در طی این مدت منتظر این بازی مانده‌اند، طرفداران را بزرگ‌ترین انگیزه شخصی خود برای ساخت بازی می‌داند و به این دلیل که طولانی شدن روند ساخت بازی، باعث شد تا جیلسپی نتواند آن را تجربه کند، احساس تاسف می‌کند. به هر حال با جدایی کوجیما از کونامی، آینده سری متال‌گیر هم نامشخص است و به همین دلیل این ویدیو را می‌توان خداحافظی کوجیما با سری متال‌گیر دانست. در ادامه می‌توانید این ویدیوی زیبا و احساسی را تماشا کنید.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده