نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بروزرسانی جدید نسخه PC بازی Batman: Arkham Knight معجزه خواهد کرد

امروز بروزرسانی جدید نسخه پی‌سی بازی Batman: Arkham Knight به صورت اتفاقی در اختیار برخی از کاربران شبکه استیم قرار گرفت. براساس اطلاعات منتشرشده از سوی کاربرانی که این آپدیت را انجام داده‌اند، ظاهرا با این بروزرسانی بسیاری از مشکلات بازی رفع شده است.

به دلیل مشکلات فراوان نسخه رایانه‌های شخصی بازی Batman: Arkham Knight، تا زمان انتشار بروزرسانی و رفع آن‌ها، کمپانی وارنر فروش فیزیکی و دیجیتالی این بازی را متوقف کرد. مشکلات نسخه پی‌سی بازی تا حدی زیاد بود که حتی انویدیا هم مهندسان حرفه‌ای خود را برای کمک به سازندگان به استودیو راک‌استدی فرستاد.

با این حال ظاهرا دومین بروزرسانی بازی، نقش یک معجزه را برای کاربران نسخه رایانه‌های شخصی Batman: Arkham Knight ایفا می‌کند. براساس گزارشات منتشرشده از سوی کاربرانی که توانستند این بروزرسانی را دانلود کنند، اجرای بازی روی نرخ ۶۰ فریم بدون بروز مشکل امکان‌پذیر شده و اکثر باگ‌هایی که تجربه کاربران از بازی را خراب می‌کرد، به صورت کلی رفع شده‌اند.

وارنر وعده داده بود که تا ماه شهریور امسال، اکثر مشکلات نسخه PC بازی Batman: Arkham Knight را رفع خواهد کرد. ظاهرا با انتشار رسمی این بروزرسانی، شاهد وفای به عهد این کمپانی خواهیم بود و طرفداران نسخه رایانه‌های شخصی قسمت جدید سری بازی‌های بتمن آرکام، سرانجام پس از مدت‌ها انتظار می‌توانند بدون مشکل به تجربه قسمت جدید این بازی بپردازند.

بازی Batman: Arkham Knight هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. تاکنون دو بسته الحاقی با نام‌های Batgirl: A Matter of Family و Crime Fighter برای این بازی منتشر شده است. در بسته اول بازیکنان در نقش بَت‌گرل یا باربارا گوردون و در بسته الحاقی دوم با شخصیت‌های مانند بتمن، نایت‌وینگ، رابین و زن گربه‌ای وارد چالش‌های جدید خواهند شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده