نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید گیم‌ پلی بازی Need for Speed

امروز تریلر جدیدی از بازی Need for Speed منتشر شد که در آن‌ به پنج روش مختلفی‌ که بازیکنان می‌توانند بازی را انجام بدهند، اشاره شده است. با زومجی با تماشای این تریلر همراه باشید.

تریلر جدید Need for Speed, که نامش نوآوری‌های گیم‌پلی است، پنج روش مختلفی که گیمر می‌تواند بازی را انجام بدهد، نشان می‌دهد. هر کدام از این ۵ روش، امتیازاتی موسوم به rep را به گیمر می‌دهند و با بالا رفتن این امتیازات، رانندگان دیگر شخصیت گیمر در بازی را بیشتر خواهند شناخت.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

این ۵ روش عبارتند از : سرعت، سبک، ساخت، تیم و قانون شکن.

روش سرعت، همانطور که از نامش پیداست، فقط برروی به پایان بردن مسابقات با بالاترین سرعت تمرکز دارد. سبک یا همان Style، بر روی نحوه رانندگی گیمر تاکید دارد. هرچه بیشتر حرکات مختلف مانند دریفت و پرش انجام دهید، امتیازات بیشتری خواهید گرفت. روش ساخت، تمرکزش بر روی شخصی‌ سازی کردن ماشین بازیکن است.

در روش تیم یا Crew، گیمر باید با کمک تیم خود مسابقات را ببرد تا بتواند امتیازات rep خود را بالا ببرد. آخرین روش، روش قانون شکن یا Outlaw است که فقط و فقط بر روی درگیری با ماشین‌های پلیس تمرکز دارد.

قسمت جدید بازی Need for Speed، در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده