نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۵

عرضه سه میلیون نسخه از بازی MGS V: The Phantom Pain بین خرده فروشی ها

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain که با عکس‌العمل بسیار خوب منتقدان رو به رو شد، قرار است فروش بی‌نظیری را هم تجربه کند. براساس اطلاعات جدید منتشرشده، حدود سه میلیون نسخه از این بازی به خرده‌فروش‌های سراسر جهان ارسال شده است. با زومجی همراه باشید.

براساس تبلیغاتی که از این بازی در کشور ژاپن انجام شده، مشخص شده تاکنون سه میلیون نسخه از قسمت جدید مجموعه بازی‌های متال گیر به خرده‌فروش‌های سراسر دنیا ارسال شده است.

این رقم تنها متعلق به فروش فیزیکی بازی است و فروش دیجیتالی آن هنوز محاسبه نشده است. همچنین لازم به ذکر است که این تعداد نسخه تنها در روز اول انتشار بازی به خرده‌فروش‌ها ارسال شده و قطعا با گذشت زمان، فروش بازی بیشتر از این مقدار هم خواهد شد.

در زمان انتشار بازی Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots که به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شد، در روز اول انتشار این محصول هم سه میلیون نسخه فیزیکی به خرده‌فروش‌ها ارسال شد. این رقم دقیقا با بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، قسمت جدید این مجموعه محبوب مطابقت می‌کند.

تا امروز ما در زومجی به بررسی ویدیویی بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain پرداختیم و به آن نمره بسیار عالی ۱۰ را اعطا کردیم. طی روزهای آتی، بررسی متنی این بازی هم در وبسایت قرار خواهد گرفت تا شما علاقه‌مندان را با گوشه و کنار و جزئیات این بازی به صورت دقیق آشنا کنیم.

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain هفته گذشته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان  و رایانه‌های شخصی عرضه شد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده