نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

گوریلا گیمز: تولید بازی Horizon: Zero Dawn چالش برانگیزتر از Killzone: Shadow Fall بوده است

استودیو گوریلا گیمز با عرضه کنسول پلی‌استیشن 4، یکی از نخستین استودیوهای سونی بود که با بازی Killzone: Shadow Fall برای این پلتفرم بازی عرضه کرد. براساس صحبت‌های مدیر این شرکت، ساخت بازی Horizon: Zero Dawn برای آن‌ها چالش برانگیزتر از قسمت آخر مجموعه بازی‌های کیلزون بوده است.

هِرمَن هالست، مدیر گوریلا گیمز، در مصاحبه اخیر خود در رابطه با چالش‌هایی که استودیو آن‌ها برای تولید یک بازی کاملا جدید با نام Horizon: Zero Dawn با آن‌ها مواجه شده صحبت کرده است:

بازی Horizon: Zero Dawn خلاصه‌ای از تمام چیزهای جدیدی است که ما روی آن کار می‌کنیم. یک بازی و سبک کاملا جدید و البته جهان‌آزاد چیزهایی است که ما اخیرا کار روی آن‌ها را آغاز کردیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود بیشتر در رابطه با این چالش‌ها صحبت کرد:

پس از انتشار Killzone: Shadow Fall که در زمان عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 وارد بازار شد، فکر کردم سخت‌ترین کارِ ممکن را در تاریخ استودیو انجام دادیم. با این حال با نگاه به روند تولید Horizon: Zero Dawn، متوجه شدم تولید این بازی در تمام قسمت‌ها چالش برانگیزتر از کیلزون: شدوفال بوده است. با این حالا احساس کردم تولید یک بازی کاملا جدید که تیم ما شدیدا از آن حمایت می‌کند و به ساخت آن علاقه دارد، مهم‌تر از تولید یک محصول ثابت شده است.

در انتها زمانی که از هالست در رابطه با آینده مجموعه بازی‌های شوتر و اول‌شخص Killzone پرسیده شد، وی گفت در حال حاضر صحبت کردن در این رابطه «بسیار زود» است. گوریلا گیمز پس از انتشار بازی Horizon: Zero Dawn، قرار است در رابطه با بازی بعدی خود صحبت خواهد کرد:

ما از صمیم قلب عاشق مجموعه بازی‌های کیلزون هستیم. اما صحبت کردن در رابطه با پروژه‌های آینده بسیار زود است. انتشار بازی Horizon: Zero Dawn به بهترین شکلِ ممکن، کار مشکل و چالش برانگیزی برای ما خواهد بود. در آینده، در رابطه با کارهایی که پس از انتشار این بازی انجام خواهیم داد صحبت خواهیم کرد.

بازی Horizon: Zero Dawn که از زمان معرفی توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرده است، در سال ۲۰۱۶ به‌‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

اگر هنوز اطلاعات زیادی از این بازی ندارید، می‌توانید اولین نگاه به بازی Horizon: Zero Dawn را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده