نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

گوریلا گیمز: صحبت کردن در رابطه با آینده مجموعه Killzone «بسیار زود» است

هِرمَن هالست، مدیر استودیو گوریلا گیمز، در صحبت‌های اخیر خود گفته است به دلیل این‌که تمرکز اصلی تیم آن‌ها روی بازی کاملا جدید Horizon: Zero Dawn است، صحبت‌کردن در رابطه با آینده مجموعه‌ بازی‌های Killzone در حال حاضر «بسیار زود» است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

طی مصاحبه اخیری که با هالست انجام شده، وی در رابطه با دو بازی Killzone و Horizon: Zero Dawn صحبت کرده است:

علاقه شدید من به بازی Horizon: Zero Dawn، به این معنی نیست که دیگر هیچ هیجان و علاقه‌ای نسبت به کیلزون ندارم. ما عاشق این مجموعه هستیم. اما صحبت‌کردن در رابطه با پروژه‌های آینده بسیار زود است. انتشار Horizon: Zero Dawn برای ما چالش برانگیز خواهد بود. در آینده در رابطه با بازی بعدی خود صحبت خواهیم کرد.

از زمان عرضه اولین نسخه از مجموعه بازی‌های Killzone در سال ۲۰۰۴، تقریبا هر دو سال یک‌بار شاهد انتشار یک نسخه از این مجموعه پرطرفدار بودیم. پس از انتشار قسمت اول این بازی تیراندازی و اول‌شخص در سال ۲۰۰۴، در سال ۲۰۰۶ شاهد انتشار بازی Killzone: Liberation، در سال ۲۰۰۹ بازی Killzone 2، در سال ۲۰۱۱ بازی Killzone 3 و در سال ۲۰۱۳ دو بازی Killzone: Mercenary و Killzone: Shadowfall بودیم.

هالست در مصاحبه اخیر خود همچنین در رابطه با چالش‌هایی که تیم آن‌ها برای تولید بازی Horizon: Zero Dawn با آن‌ها مواجه شده صحبت کرده است:

پس از انتشار Killzone: Shadow Fall که در زمان عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 وارد بازار شد، فکر کردم سخت‌ترین کارِ ممکن را در تاریخ استودیو انجام دادیم. با این حال با نگاه به روند تولید Horizon: Zero Dawn، متوجه شدم تولید این بازی در تمام قسمت‌ها چالش برانگیزتر از Killzone: Shadowfall بوده است. با این حالا احساس کردم تولید یک بازی کاملا جدید که تیم ما شدیدا از آن حمایت می‌کند و به ساخت آن علاقه دارد، مهم‌تر از تولید یک محصول ثابت شده است.

Horizon: Zero Dawn، محصول جدید گوریلا گیمز، شما را در نقش اِلوی، شخصیت مونثی که به دلایل نامشخص به شکار روبات‌هایی که شبیه حیوانات رفتار می‌کنند قرار می‌دهد. اگرچه وقایع بازی در یک دنیای پسا-آخرالزمانی اتفاق می‌افتد، اما این دنیا سرسبز و رنگارنگ خواهد بود. دنیای Horizon: Zero Dawn شامل چرخه کامل شبانه‌روز خواهد بود و جنگل‌ها، کوهستان‌ها و خرابه‌هایی که تمدن انسان‌ها در آن‌ها قرار دارد، برای کاوش بازیکنان قرار داده شده است. این بازی در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های کیلزون، هم‌اکنون می‌توانند آخرین قسمت عرضه شده از این مجموعه با نام Killzone: Shadow Fall را برای پلی‌استیشن 4 تهیه و بازی کنند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده