نویسنده: حامد افرومند
// پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: تریلر بازی ایرانی آشوب (نبرد آدون)

بازی آشوب (نبرد آدون سابق) ساخته‌ی شرکت آرنا یکی از تازه‌ترین بازی‌های سبک کارتی برای پلتفرم‌های همراه است. با زومجی و تماشای تریلر این بازی همراه باشید.

شاید ورود شرکت‌ بزرگی مانند بلیزارد و عرضه‌ی بازی کارتی Hearthstone -آن هم به صورت رایگان(Free-to-Play)، باعث شد تا استودیوهای دیگر نیز به فکر ساخت چنین عناوینی بیوفتند. «بهکاوان نوآور آرنا» با بازی آشوب (نبرد آدون سابق)، قدم به ساخت یک بازی در این سبک کرده است و روز گذشته  تریلر این بازی نیز منتشر شد:

| دانلود تریلر با رزولوشن 720p

در «آشوب» به دو صورت داستانی و چند نفره آنلاین قادر به بازی‌ هستید. وظیفه‌ی بازیکنان انتخاب قهرمان مورد نظر خود و افزایش سطح با پیروزی بررقیبان است تا با موفقیت در رقابت‌ها لقب قهرمان آدون را دریافت کنند. شما درآشوب قادر به دسته‌بندی کارت‌های خود بسته به استراتژی مورد نظرتان هستید.  مجموعا هفت قهرمان در نبرد آدون حضور دارند هریک از این قهرمانان کارت‌های منحصر به فرد خود را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. بیش از ۱۰۰ نوع کارت داشته که هر یک از این کارت‌ها دارای سطح، قدرت ضربه و جان هستند. شما باید با توجه به استراتژی خود که در هنگام دستبندی کارت‌ها پیاده کرده‌اید با توجه به عملکرد حریف بهترین کارت بازی را رو کنید. در پایان فردی که قهرمان آن زودتر تمام جان یا سلامت خود را از دست بدهد، رقیب وی عنوان برنده را به همراه امتیاز دریافت می‌کند.

این بازی قبل‌تر  به صورت آزمایشی برروی iOS از طریق وب‌سایت «سیبچه» منتشر شده بود. طبق وعده‌ی توسعه‌دهندگان این بازی به زودی برای اندروید نیز عرضه می‌شود.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده