در بازی Horizon: Zero Dawn، ساعت ها کاوش در محیط انتظار شما را می کشد
هِرمَن هالست، مدیر گوریلا گیمز، در مصاحبه اخیر خود گفته است هدف آنها خلق بزرگترین بازی جهانآزاد تاریخ نیست، بلکه تمرکز اصلی آنها روی تولید یک سفر با کیفیت در یک دنیای پسا-آخرالزمانی است که ساعتها کاوش در محیط را به بازیکنان ارائه میدهد:
جهان Horizon: Zero Dawn بسیار بزرگ است. هدف اصلی ما خلق بزرگترین بازی جهانآزاد نبوده است، چراکه مقصود اصلی Horizon: Zero Dawn ارائه چنین خصوصیتی نیست. هدف اصلی ما در این بازی، یک ماجراجویی و مبارزاتی با کیفیت علیه روباتها و ماشینهای بازی است. با این حال جهان بازی به حدی بزرگ است که بازیکنان میتوانند ساعتها در آن به کاوش کردن بپردازند.
دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن 480p
زمانی که از هالست در رابطه با تعادلِ میان عناصر تاریخی و پیشرفته دنیای بازی پرسیده شد، وی گفت تمام چیزهایی که در بازی وجود دارد برای هدف خاصی خلق شدهاند.وی همچنین گفت در بازی قبلیههای مختلفی وجود دارند که هر کدام دارای رسم و رسوم خاص خود هستند. هر کدام از این قبلیهها، با اِلوی، شخصیت اصلی بازی، رفتار متفاوتی خواهند داشت:
فکر کنم قدرت اصلی بازی Horizon: Zero Dawn در این است که هر چیزی که در بازی وجود دارد، برای هدف خاصی در آن نقطه قرار گرفته است. تفاوتهای زیادی میان قبلیههای مختلف بازی، رابطهی آنها با اِلوی، ماشینها و روباتها، خصوصیات آنها، وابستگی آنها به یکدیگر و رابطه الوی با آنها در بازی وجود دارد. قبیلههایی که در بازی وجود دارند با یکدیگر تفاوت بسیار زیادی دارند. در بازی متوجه تفاوت آنها با یکدیگر و رفتار متفاوتشان با الوی خواهید شد. هدف خاصی برای خلق این عنصر در بازی وجود داشته است.
بازی Horizon: Zero Dawn شما را در نقش اِلوی، شخصیت مونثی که به دلایل نامشخص به شکار روباتهایی که شبیه حیوانات رفتار میکنند قرار میدهد. اگرچه وقایع بازی در یک دنیای پسا-آخرالزمانی اتفاق میافتد، اما این دنیا سرسبز و رنگارنگ خواهد بود. دنیای Horizon: Zero Dawn شامل چرخه کامل شبانهروز خواهد بود و جنگلها، کوهستانها و خرابههایی که تمدن انسانها در آنها قرار دارد، برای کاوش بازیکنان قرار داده شده است. این بازی در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای پلیاستیشن 4 عرضه خواهد شد.
منبع: Dualshockers