// سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

انتشار اطلاعات جدید از فیلم سینمایی Prometheus 2 توسط ریدلی اسکات

با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم سینمایی The Martian در سبک ماجراجویی فضایی و با بازی مت دیمون، کارگردان خوش نام یعنی ریدلی اسکات آماده می‌شود که مراحل تولید دنباله‌ی فیلم علمی تخیلی و نیمه ترسناک Prometheus را که در سال ۲۰۱۲ میلادی اکران شد، آغاز کند. با زومجی همراه شوید.

برای مدت نسبتا زیادی شایعاتی به گوش می‌رسید که ریدلی اسکات قرار است فیلم سینمایی Prometheus 2 را کارگردانی کند تا اینکه بالاخره چند ماه پیش خود او به صورت رسمی تایید کرد که مراحل فیلم برداری برای نسخه جدید به زودی آغاز خواهد شد. حال اسکات طی مصاحبه‌ای اطلاعات بیشتری از این فیلم مورد انتظار در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

شما همیشه در ساخت یک دنباله می‌توانید با خود بگویید «فیلم اول را ول کن و سریع برو سراغ شماره دوم» اما برای این پروژه چنین چیزی امکان پذیر نیست چرا که نسخه‌ی اول از لحاظ داستانی با جمله‌ی بسیار سرنوشت سازی به پایان رسید. شخصیت اصلی در پایان گفت «من می‌خواهم به جایی بروم که آن‌ها زندگی می‌کنند، نمی‌خواهم به جایی که خودم زندگی می‌کنم برگردم»، از نظر من مفهوم اصلی فیلم بسیار پیچیده و بلندپروازانه بود اما سوال بسیار خوبی را مطرح می‌کرد: «چه کسی ما را خلق کرده؟».

این موضوع برای فکر کردن بسیار پیچیده و عظیم است و دقیقا من دلم می‌خواهد درموردش کنکاش کنم. شما باید به عنوان یک انسان به عقب برگردید و مهندسینی که شما را خلق کردند را پیدا کنید تا بفهمید طی آن بازه زمانی با خود چه فکری می‌کردند. اگر آن متخصصین جد اصلی ما هستند و در نتیجه قادر بودند تا در مکانی که بیولوژی امکان فعالیت داشت، شکل جدیدی از حیات را بوجود بیاورند، چه کسی آن را ایجاد کرد؟

ریدلی اسکات همچنین تایید کرد که مایکل فسبندر برای ایفای دوباره‌ی نقش خود بازخواهد گشت و مراحل فیلم برداری برای آغاز در ماه فوریه‌ی سال آینده میلادی برنامه ریزی شده است. مکان فیلم برداری نیز یا استرالیا و یا آمریکا خواهد بود.

Prometheus Michael Fassbender

در نقطه‌ای دیگر از مصاحبه نیز اسکات درباره‌ی ساخت فیلم سینمایی Blade Runner 2 صحبت‌هایی انجام داد. نسخه‌ی اول این فیلم ابتدا در سال ۱۹۸۲ میلادی اکران شد که در آن زمان ریدلی اسکات وظیفه‌ی نویسندگی و دنیس ویلنیو (فیلم سینمایی Prisoners) سمت کارگردانی را بر عهده داشتند. شخص ویلنیو، خود کسی بود که پیش از این با تایید خبر ساخت دنباله این فیلم اعلام کرد که مراحل فیلم برداری از تابستان سال آینده شروع خواهد شد و حال ریدلی اسکات اطلاعات بیشتری به طرفداران ارائه دارد.

کمپانی آلکون حق استفاده‌ی فیلم را خریداری کرد و از من پرسید که چه ایده‌هایی برای ساخت یک نسخه‌ی دیگر دارم. من هم ایده‌هایی در ذهن داشتم به همین دلیل از اساس تمامی داستان فیلم و به طور کلی موضوع آن از طرف من خواهد بود.

ما با وجود دنیس ویلنیو از لحاظ کارگردان کاملا خیالمان راحت است. او نمایش‌نامه من را از طریق همپتون فنچر و مایکل گرین بدست آورده و قصد دارد فیلم بسیار خوبی بسازد. من نمی‌توانم به طور همزمان چند پروژه را کارگردانی کنم و در حال حاضر نیز باید به فیلم سینمایی Prometheus برسم.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده