نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۱

بررسی ویدیویی بازی Forza Motorsport 6

بالاخره قسمت ششم بازی بسیار مورد انتظار فورزا منتشر شد و طرفداران بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی شانس تجربه قسمت جدید این مجموعه را به دست آوردند. آیا این نسخه توانسته کمبودهای Forza 5 را جبران کند و به اثری به یاد ماندنی تبدیل شود؟ با زومجی و بررسی ویدیویی Forza 6 همراه باشید.
Forza Motorsport 6 که به نوعی دومین بازی شبیه‌ساز رانندگی نسل هشتم ترن تن است (بازی Forza Horizon 2 یک بازی شبیه‌ساز محسوب نمی‌شود) منتشر شد. پس از قسمت پنجم نسبتا ناموفق این مجموعه،‌ ترن تن این بار با دستی پر برگشته است. بیش از ۴۵۰ ماشین مختلف بدون در نظر گرفتن بسته‌های الحاقی، رانندگی در شب، هوای بارانی، گرافیک 1080p، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و جزئیات چشم‌نواز ماشین‌ها و مسیرها،‌ همه و همه از ویژگی‌های جدید Forza Motorsport 6 هستند. در بررسی ویدیویی بازی سعی کردیم تا نگاهی گذرا به نکات مثبت و منفی این بازی انحصاری ایکس‌باکس وان داشته باشیم. پس سخن را کوتاه کرده و شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

[alert variation="alert-warning"]برای تهیه بازی Forza Motorsport 6 و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی سی ایکس باکس مراجعه کنید.[/alert]

P30 Xbox

تهیه شده در زومجی زومجی چگونه یک بازی را بررسی میکند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده