// دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

بررسی ویدیویی بازی Gears of War: Ultimate Edition

بعد از سال‌ها از انتشار نسخه اول بازی Gears of War حال نسخه بازسازی شده این بازی به نام Gears of War: Ultimate Edition منتشر شده تا بتوانیم به شکل بسیار بهتری آن را روی کنسول ایکس‌باکس وان تجربه کنیم. آیا این نسخه توانسته آن حس و حال نسل گذشته را به بازیکن منتقل کند؟ با زومجی وبررسی ویدیویی نسخه Ultimate Edition همراه باشید.
Gears of War هنگامی که پا به کنسول ایکس‌باکس 360 گذاشت،  گرد و خاکی عظیم با گرافیک و گیم‌پلی خود به پا کرد که  خیلی از گیمرها و البته طرفداران ایکس‌باکس آن را هنوز که هنوزه فراموش نکرده‌اند.پس از گذشت نزدیک به یک دهه و انتشار سه نسخه دیگر از این بازی، کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفته تا با بازسازی کامل شماره اول آن برای کنسول ایکس‌باکس وان، هم قدرت استودیو جدید خود یعنی کوالیشن را محک بزند و هم ما را برای نسخه چهارم این بازی آماده کند. Gears of War: Ultiamte Edition با وضوح تصویر 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه در بخش داستانی و ۶۰ فریم بر ثانیه در بخش چند نفره و بهبود بسیار زیاد گرافیکی بازی عرضه شده و نظرهای مثبتی  را نیز به خود جلب کرده است. در بررسی ویدیویی این بازی سعی کردیم تا به جزییات مهم مثبت و منفی این بازی انحصاری ایکس‌باکس وان نگاهی داشته باشیم. شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p | دانلود با رزولوشن HD720p

[alert variation="alert-warning"]برای تهیه بازی Gears of War: Ultimate Edition و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی سی ایکس باکس مراجعه کنید.[/alert]

P30 Xbox

زومجی چگونه یک بازی را بررسی میکند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده