نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

دلیل اصلی جنگ کاپیتان آمریکا و مرد آهنی در فیلم Captain America: Civil War مشخص شد

طی مصاحبه اخیری که با کریس اِوِنز، بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در فیلم Captain America: Civil War انجام شده، وی از دلیل اصلی دعوا و مرافعه کاپیتان با مرد آهنی (Iron Man) پرده برداشته است. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.
پس از اتفاقاتی که در پایان فیلم Avengers: Age Of Ultron رخ داد، مسئولین بلند بالا از تیم انتقام‌جویان درخواست می‌کنند با امضای قراردادی، گزارش کارهای خود را به این افراد اعلام کنند. از طرفی تونی اِستارک (مرد آهنی) با این قرارداد موافق و از طرفی دیگر کاپیتان آمریکا که به هیچ‌کس اعتماد ندارد، مخالف امضای این قرارداد است. به همین دلیل، دعوای اصلی این دو شخصیت محبوب آغاز می‌شود. اونز در مصاحبه اخیر خود گفته زمانی که برای نخستین بار فیلمنامه Captain America: Civil War را مطالعه کرده، با دیدگاه مرد آهنی برای امضای این قرارداد موافق بوده است:
تونی عقیده دارد باید این قرارداد را امضا و گزارش‌های کارهای خود را به این افراد بدهیم. با این حال کاپیتان آمریکا که همیشه یک سرباز بوده و به هیچ‌کس هم اعتماد ندارد، مخالف انجام این کار است. پس از اتفاقاتی که در پایان فیلم Captain America 2 افتاد، کاپیتان احساس می‌کند امن‌ترین نقطه ممکن دستان خودش هستند. این نگرانی‌ها قابل درک، اما مشکل است. زمانی که برای نخستین بار فیلمنامه را خواندم، احساس کردم در این مسئله حق با تونی است، اما نظر تمام اعضای گروه در این تصمیم‌گیری‌ها مهم است. در یک گروه به این بزرگی یک نفر نمی‌تواند راه درست را انتخاب و تصمیم قطعی را برای عملی کردن آن بگیرد. کاپیتان مرد خوبی است و دلایل خود را با این مخالفت دارد. این مسئله فیلم‌برداری را برای ما جذاب کرده و امیدوارم در زمان اکران فیلم، بینندگان هم با من هم‌ عقیده باشند. در فیلم Captain America: Civil War مشخص می‌شود حق با هیچ‌کس نیست و نظر هیچ‌کس مطلقا صحیح نیست. کاپیتان آمریکا و مرد آهنی دیدگاه‌های مختلف خود را دارند و همین مسئله، به درگیری این دو نفر ختم می‌شود.
Captain America: Civil War نظر شما در رابطه با دلیل اصلی جنگ کاپیتان آمریکا و Iron Man در فیلم Captain America: Civil War چیست؟ در جبهه این دو شخصیت محبوب، شما طرفدار کدام یک از آن‌ها هستید؟ شخصیت محبوب من حتی در فیلم انتقام‌جویان هم کاپیتان آمریکا است و با فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی هم در جبهه این شخصیت محافظ به دست هستم! فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌ که برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده، توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی می‌شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه هم بر عهده کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فریلی خواهد بود. منبع: ComicBook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده