نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

با شخصیت لِکس لوتر و اهداف او در فیلم Batman v Superman آشنا شوید

طی مصاحبه‌ای که به تازگی با جِسی آیزِنبِرگ، بازیگر نقش لِکس لوتر در فیلم Batman v Superman: Dawn Of Justice انجام شده، وی از ابعاد نقش خود و اهدافی که در این فیلم دارد صحبت کرده است. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.
در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت، اَلِکساندِر جوزِف لوتر با بازی آیزنبرگ، جوان موفق ۳۱ ساله‌ای است که کمپانی خانوادگی خود را اداره می‌کند. پدر لکس که در گذشته از کشور آلمان به آمریکا مهاجرت کرده، در سال ۲۰۰۰ از دنیا می‌رود. پسر او که «شخصیت پیچیده‌ای» دارد، در کشوری زندگی می‌کند که دولت آن در لباس قهرمان، بر روی تمام افراد کشور کنترل کامل دارد. در این فیلم لکس مجموعه‌ای از «سنگ‌های کریپتون» دارد که با استفاده از آن، می‌تواند در برابر سوپرمن، دشمن دیرینه خود ایستادگی کند. پس از مرگ پدر لکس، او کمپانی خانوادگی خود را به تولید تکنولوژی تغییر می‌دهد. در این فیلم کمپانی لکس پس از وِین، بزرگ‌ترین شرکت کشور آمریکا شناخته می‌شود. برخلاف وین، لوتر با امضای قراردادهای نظامی، سعی در گسترش تجارت خود و کسب درآمد بیشتر دارد. آیزنبرگ در این رابطه می‌گوید:
ما در خطرناک‌ترین دوره در تاریخ بشریت زندگی می‌کنیم، بنابراین انجام این‌گونه کارها الزامی است. یک بحران بزرگ دیگر مانند سرعت یک گلوله در حال آمدن به سمت ما است. باید برای دفاع از خود، آماده باشیم. هیچ تمدنی با داشتن ارتش و تکنولوژی‌های قدرتمند، تا به حال نابوده نشده است.
در این مصاحبه همچنین مشخص شده شرکت لوتر یکی از سه شرکت بزرگ جهان در انجام کارهای خیریه در کشور آمریکا است. دو کمپانی دیگر که بزرگ‌ترین شرکت‌های خَیِر آمریکا هستند، شرکت وین و کورد نام دارند. Batman-vs-Superman-Ben-Affleck-Costume.0.0 لوتر همچنین در رابطه با یکی از رخدادهای فیلم Batman v Superman: Dawn Of Justice هم صحبت کرده است:
در این فیلم قصد داریم از یک تکنولوژی که برای همیشه دنیای را تغییر خواهد داد رونمایی کنیم. هدف ما از انجام این کار، تضمین امنیت خودمان بوده است. این محصول از شما و تمام افرادی که در جهان وجود دارند و از خطراتی که هنوز از آن‌ها اطلاع ندارند محافظت می‌کند. دوست ندارم زیاد شما را بترسانم، اما تهدیدهای زیادی وجود دارند که یکی از آن‌ها این روزها در کنار ما زندگی می‌کند.
فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت که با کارگردانی زَک اِسنایدر، کارگردان فیلم Man Of Steel تولید شده، اوایل سال ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما خواهد رفت. شما همچنین از طریق زومجی می‌توانید آخرین ویدیو منتشرشده از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در جریان نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۵ را هم مشاهده کنید. در این تریلر، می‌توانید تخریب یکی از بزرگ‌ترین ساختمان‌های بروس وِین یا همان بتمن به دست سوپرمن را مشاهده کنید. بِن اَفلِک که ظاهرا حسابی در نقش جدید خود فرو رفته و آن را درک کرده، با این اتفاق نفرت خود نسبت به سوپرمن را آغاز می‌کند. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده