نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

الکترونیک آرتز در پی ساخت یک بازی اکشن بزرگ و جهان باز است

پاتریک سودرلند، نایب رئیس اجرایی استودیوهای الکترونیک آرتز در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت ای‌جی‌ان انجام داده، اعلام کرده که EA برنامه‌هایی برای ساخت یک بازی اکشن جهان آزاد در سبک و سیاق GTA و Assassin's Creed دارد. با زومجی همراه باشید.
به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز برنامه‌ای‌ برای ساخت یک بازی جهان آزاد اکشن مانند GTA، Batman و Assassin's Creed دارد. در نشستی که اخیرا پاتریک سودرلند، نایب رئیس اجرایی استودیوهای الکترونیک آرتز با وب‌سایت ای‌جی‌ان برگزار کرد، در اینباره گفت:
اگر شما به بزرگ‌ترین بخش صنعت بازی‌سازی که ژانر اکشن است نگاهی‌ بیاندازید، متوجه می‌شوید که ما بازی‌های زیادی در این ژانر نداریم. کمپانی EA هرگز به دلیل ساخت بازی‌های اکشن بزرگ مانند مجموعه بتمن، جی‌تی‌ای و اسسینز کرید معروف نبوده است. استراتژی‌ای که ما اتخاذ کردیم این است که ما می‌خواهیم بازی‌های خود را در آن‌ ژانر گسترش دهیم.
در ادامه وی افزود که آنها به هیچ وجه برنامه‌ای‌ برای تقلید از روی دیگر بازی‌های این سبک ندارند و در تلاش هستند تا تجربه‌ای برای بازیکنان به ارمغان بیاورند که تا به حال شانس تجربه آن را نداشته‌اند. در حال حاضر، جید ریموند، یکی‌ از خالقین مجموعه اسسینسز کرید، رئیس بخش استودیو موتیو الکترونیک آرتز است. به همین دلیل می‌توان حدس زد که بازی اکشن بزرگ EA، می‌تواند یک بازی در سبک و سیاق بازی Assassin's Creed باشد. هنگامی که از سودرلند پرسیده شد که آیا تجربه قبلی‌ جید ریموند می‌تواند به آنها کمک کند، او در پاسخ گفت:
احتمال این مساله وجود دارد. جید می‌خواست که یک کار متفاوت انجام دهد. دلیل اینکه ما جید را به عنوان رئیس استودیو موتیو انتخاب کردیم این بود که او می‌خواست یک کار متفاوت در زمینه بازی‌های اکشن انجام دهد و ما نیز چنین برنامه‌ای‌ داشتیم.
با تمام این تفاسیر، EA  در مورد بازی اکشن خود واقع‌بین است:
من هرگز نمی‌خواهم بگویم که ما یک بازی می‌سازیم که مانند جی‌تی‌ای ۵۰ میلیون نسخه فروش کند. ما خیلی‌ دوست داریم که این اتفاق بیفتد اما هدف اصلی‌ ما، قبل از فروش چشمگیر، ساخت یک بازی اکشن بزرگ با استاندارد‌های بالا است و من فکر می‌کنم برای تحقق‌ یافتن این امر، ما نیاز داریم که از افراد درست استفاده کنیم.
نظر شما درباره حرف‌های پاتریک سودرلند چیست؟ آیا به نظر شما کمپانی بزرگی‌ مانند EA می‌تواند در ساخت یک بازی بزرگ اکشن به موفقیت دست پیدا کند؟ منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده