سازنده بازی Dead Island 2: لغو بازی در مراحل پایانی ساخت یک ضربه روحی بزرگ برای ما بود

جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
2015-04-dead-island-2
به طور حتم لغو یک بازی در حال ساخت برای استودیو سازنده بسیار دشوار است، مخصوصا اگر سه سال از ساخت آن گذشته باشد، این قضیه سخت‌تر نیز می‌شود. اعضای استودیوی در جریان ساخت بازی چنین مساله‌ای را تجربه کردند و اکنون مدیر این استودیو آن را یک ضربه روحی سخت توصیف کرده است. با همراه باشید.
تبلیغات

بازی Dead Island 2 به مدت سه سال در دست ساخت بود تا این که

دیپ‌سیلوِر

، ناشر بازی، همکاری خود را با استودیوی یاگِر، سازنده بازی، قطع کرد و پس از آن بازی کاملا بلاتکلیف ماند.

تیمو اولمَن

، مدیر استودیو یاگِر، اعلام کرده که در زمان لغو شدن بازی، برنامه‌های دیپ‌سیلور و یاگِر در یک جهت نبوده و اختلافاتی مابین این دو رخ داد که سبب لغو شدن بازی و در نتیجه تعطیلی واحد تولید یاگِر شده است. حال اولمَن این اتفاقات را بسیار ناراحت کننده توصیف کرده است:

لغو شدن یک پروژه در مراحل پایانی، تاثیر بسیار بدی بر روی استودیو ما گذاشت. از همین رو محبور شدیم تا بخشی از استودیو را تعطیل کنیم و ثمره آن نیز بیکار شدن تعدادی از نیرو‌هایمان بود. البته ما به صورت کاملا شفاف با نیرو‌هایمان صحبت کردیم و اتفاقات پیش‌آمده را شرح دادیم و امیدوارم که آن‌ها نیز شرایط را درک کرده باشند.

وی همچنین در ادامه اعلام کرد که استودیوی یاگِر هنوز نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در حال کار بر روی یک بازی شبیه‌سازی سفینه فضایی با نام Dreadnought است. منبع:

VG247

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات